拍照 + 錄音?內有玄機?魅族另類「Live Photos」專利曝光

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-10-12 12:39 | Meizu
其實,版主雖然入行只有一年左右,但對於各家廠商的所謂「黑科技」,已經睇到悶哂,到最後又係各廠商互相「抄考」?無辦法,版主總是覺得,手機科技已經到了一個瓶頸位,以前自己沒有嘅功能,一推出就當新功能,改少少當新專利。時勢所趨。魅族近日被發現在國家專利局申請了一項新專利,到底呢項新專利,能唔能夠吸引到網友們呢?睇下文啦!

魅族(Facebook).jpg

魅族申請的專利為《一種圖片處理方法及系統和一種語音播放方法及系統》。好亂呀!到底乜黎架?專利內容就顯示,在圖片處理系統獲取圖片之後,在圖片中會有幾個選項,其中包括錄音裝置,揀左佢就可以即時錄音,亦都可以從裝置中選擇音頻,並將圖片同語音互相關聯,之後在播放圖片的同時就能夠播放相應的語音。

Screen Shot 2016-10-12 at 12.17.59 PM.png

事實上,這項專利跟 iPhone 上的 Live Photos 有異曲同工之妙,不同的是,iPhone 上的 Live Photos 是在拍攝相片的同時,會錄取約 3 秒的影片,而魅族的「新專利」,則是在拍照時順便錄埋音。實際如何操作,版主暫時都唔知。

不過版主留意到,在詳細信息還有一句是這樣說的:「本發明能有針對性地對一張圖片的多個對象添加語音備註,使圖片中的每個對象都具有單獨對應的語音文件。」咁係咪即係好似新年咁,只要 send 張幾個人嘅合照俾人,對方只要按一按選擇的對象,就能夠聽到相應的音頻?如果係咁,又好似幾有趣喎...... (個人覺得啫)對於魅族呢項新專利,網友點睇?

來源:魅族滙

最新新聞