小米 6 版主上手速試!最靚係亮銀特別版本,實機圖賞 + S835 跑分!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-04-19 16:50 | 小米
就在剛剛,小米發表了最新旗艦手機小米 6,本來版主以為會好似小米 5s 咁,有大芒 Plus 版本,可惜沒有。不過即使如此,小米 6 都還能帶給我一點點的驚喜,就係設計方面,都算係幾靚,不過靚嘅只係亮銀色探索版本。但問題是,小米表示呢部亮銀色探索版本的小米 6 未能做到量產,所以你會留意到,在發佈會上佢都無提過呢個版本會賣幾錢。雖然如此,版主在現場還是有幸上手玩過呢部亮銀版本,確實係幾靚!唔講咁多,睇圖啦!

小米 6(Facebook).jpg

版主上手!小米 6 實機圖賞!

IMG_3614.JPG
▲ 版主上手的是亮銀色探索版小米 6,配備了 5.15 吋 1080p 屏幕。

IMG_3615.JPG
▲ 屏幕上方見到有前置鏡頭以及 Sensor,不過沒有傳聞的虹膜辨識。

IMG_3616.JPG
▲ 而屏幕下方則有指紋辨識器。

IMG_3613.JPG
▲ 機背來了!亮銀色版本真係好鬼靚!不過又咁講,其實望落咪又係有少少似 Sony Xperia Z5 Premium 果種感覺。

IMG_3620.JPG
▲ 上方有雙鏡頭。

IMG_3621.JPG
▲ 機背係鏡面,真係用來照鏡都仲得 XD

IMG_3623.JPG
▲ 左側會見到有 SIM 卡槽。

IMG_3624.JPG
▲ 而右側則有音量鍵以及開關鍵。

IMG_3622.JPG
▲ 機底會有喇叭以及 Type-C 插槽,可惜的是沒有了 3.5mm 耳機孔,想聽歌就一定要用 Type-C 耳機。

IMG_3617.JPG
▲ 版主今次唔同上代小米 5s Plus 比了,咁核突比乜呢?反而同前代小米 5 比下,都還可以。版主認為,小米 6 造工相比小米 5 更加好。

IMG_3619.JPG
▲ 最右邊果部,係陶瓷尊享版的小米 6,不過我都係覺得,還是亮銀色會靚啲。

IMG_3654.JPG
▲ 小米 6 用上四曲面設計,拎上手感覺無再好似小米 5 咁𠝹手。

安兔兔跑分試效能!小米 6 S835 表現係咪合格呢?

版主後來換了部正常版的 6GB RAM + 128GB ROM 小米 6,用安兔兔跑分軟件,極速同佢做個性能測試。得出結果係 173870,根據安兔兔資料庫,呢個分數相比 OnePlus 3T 還要高,但還是比 iPhone 7 以及 iPhone 7 Plus 低。比較同樣用 S835 處理器的 Samsung Galaxy S8,小米 6 呢個分數,你又覺得合唔合格呢?有關小米 6 的其他評測,版主稍後回到酒店會繼續測試,請密切留意 ePrice.HK!

IMG_3658.JPG

IMG_3659.JPG
 

最新新聞