有型、靚仔! Sony 全新運動相機 HDR-AS50R 登場

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-01-06 10:01 | Sony
講到相機,最近比較流行的唔係咩野單反無反,反而係講緊運動相機。事實上,Sony 好耐以前已經推出過類似的產品,不過 Go Pro 卻成為了近期的焦點。而今日,Sony 推出了一部全新的運動相機 HDR-AS50R,個樣都幾靚仔下,唔知你覺得會唔會吸引過 Go Pro 呢?

//timgm.eprice.com.hk/hk/dc/img/2016-01/06/25507/prince1025_1_1433_354019acb13137a5a768f3c3ea561d0c.jpg

HDR-AS50R 在外型上同 GoPro 有點不同,GoPro 傾向比較簡單的正方體設計,而 HDR-AS50R 反倒像一部小型的攝錄機。HDR-AS50R 配備了 1110 萬像素 CMOS 感光元件,並採用了 ZEISS Tessar 鏡頭,重要的是佢有防水功能,目的是方便冒險家外出時能夠拍照出色的照片或者視頻。另外,HDR-AS50R 擁有完善的穩定系統,具有防震功能,能夠令鏡頭保持穩定,就算在電單車、甚至在無人機上使用,影像都能夠保持平穩。

As50_front_with_case-Large
AKA-CAP1_main1-Large
▲ 正面睇唔覺,側面睇有點似一般的攝錄機咁。

AS50R_LVR_kit-Large
▲ 仲具備左一系列的配件。

在影像錄製方面,HDR-AS50R 能夠錄製 4K 的定時拍攝,具有 3 倍變焦,而且用家亦能夠根據環境,自行調換「廣角」或者「非廣角」。另外,HDR-AS50R 提供了更大、更清晰的圖標及按鈕,能夠讓用家更易於操作。透過新的 Live-View Remote2 遙控器,能夠完全控制 HDR-AS50R 的功能,包括開始/暫停錄影、開關等等。值得一提的是,遙控器還可以連接各種配件,例如拍攝手柄 (型號為 VCT-STG1) 等等。

售價方面,Sony HDR-AS50R 運動相機的建議零售價為 US $200,包含一個防水殻 MPK-UWH1。另外,你需要加多 US $350,去購買全新的 Live-View Remote,呢兩樣野都會在下個月開始有售。唔知大家對呢部運動相機有無興趣呢?

最新新聞