旅行必備!Casio 自拍相機蝕本賣,大舖劈價近 50%!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2017-03-17 13:04 | Casio
版主好鍾意自拍,相信有 add 版主 Facebook 的網友,會深深感受到~XD 不過講到自拍相機,版主真心覺得,Casio 這個品牌確實做得不錯。唔係賣廣告,而係版主自己都有部 Casio 相機 EX-10,親身體驗過得出的結論。可能你會話,EX-10 係 Casio 入面算係旗艦的一部相機,實係影得唔差啦! 版主只想講,自己都有玩過而家 Casio 啲新機,開始愈來愈接近 EX-10 的水平,並不比我手上這部差勁,而且好抵玩,就好似上年推出的 EX-ZR3600,有大舖而家將佢近半價清貨,愈賣愈平,呢個價錢我都心郁想入多部! 睇下文啦!

CASIO(Facebook).jpg

今次講嘅又係尖沙咀某蘇寧 (唔方便講明係邊間,想知就 PM 版主啦),上個月版主同大家介紹過,Casio 相機豐澤、蘇寧鬥平價,蘇寧以 EX-ZR3600 $1900 這個價錢,秒殺豐澤賣 $2086 的 EX-ZR3500。果陣個價錢已經算係幾吸引,甚至有網友 PM 版主,想了解如何入手。不過,好在呢位網友仲未得閒入手,尋日版主再經過果間蘇寧,得知而家佢哋再有減價,將 EX-ZR3600 劈到 $1680,相比原價的 $3280,而且仲有保,真係幾乎係半價賣! 呢個價錢,有無網友有興趣買部番黎玩下呢?

粉嫩美肌 + 全新 share! Casio 自拍神器 EX-ZR3600 上手玩

按這裡有 Casio EX-ZR3600 的介紹
按這裡有 Casio EX-ZR3600 的上手評測

最新新聞