手機、DC、平板、筆電 Show Off!Samsung 英國發佈會產品預告!

alex 2013-06-19 05:39 | Samsung
文字/版主 Alex、Keith

記得上星期有幾日,幾乎全個 ePrice.com.hk 也是三星新聞!版主當然唔想單一品牌洗版,但 Samsung 產品線,真係好長好多!好似在今晚凌晨兩點 (21/6 2am) ,Samung 會在英國倫敦舉行「Samsung Premiere 2013 GALAXY & ATIV」發佈會。據知會展出的產品,幾乎包括了大家都會留意的 IT Gadgets: 全新 ATIV 筆電、全新 ATIV 平板電腦、還有 Android 無反相機、Android GALAXY 相機、GALAXY 手機與平板!ePrice 的版主 Alex 及版主丹尼爾,已身在英國倫敦,今晚 21/6 凌晨兩點,會現場直擊發佈會。ePrice 版主們,會立即為大家送上 圖文直擊及最快產品資訊,大家又要唔駛瞓啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/alexchow_3_3151_30953f0b0ae1e98c44d26cb515aa1400.png

英國 Show Off!手機以外再搶市場!

Samsung 在手機及平板方面,受歡迎程度大家都知。當然,有不少網友也睇唔過他們的野心。但事實上,他們進取心不輕。今晚,凌晨兩點,即 21/6 2:00am,Samsung 會在倫敦舉行 「SAMSUNG PREMIERE 2013 GALAXY & ATIV 發表會」不要睇少是次發佈會,三星香港請了十多個香港媒體及網站參予,當中包括了版主 Alex。而剛完成了 Huawei Ascend P6 採訪的台灣版主丹尼爾,亦會參予其中!可見,無論是三星,或是 ePrice.HK 都多重視今次的發佈會。

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/keithyim_1_3151_67d6191943f6dbdbe7bdd70863c142a2.jpg
▲  英國倫敦的 Earls Court 是 Samsung 很愛用的發佈會地點,上年的 Galaxy S3 全球發佈會地點,就是在這裡舉行。

根據 ePrice.HK 收到的最新消息,今次發佈會登場的產品,品種十分多。除了 Galaxy 系列手機,好大可能有 ATIV 系列 Windows Phone! 但相信重點之重有兩個:Android 系列相機、及 Windows 8 系列的筆電及平板電腦! 

首部 Android 無反相機

幾乎可以肯定,今晚發佈會,主角一定有它:首款 Android 系統無反相機 (或者 Panasonic 愛用的換鏡相機),型號估計為 Galaxy NX,這部新機應該擁有 2030 萬像素 APS-C 感光元件,並具備 4.3 吋電容式觸控螢幕。從傳聞的相片裡,Galaxy NX 走專業路線,機身之大,尤如一部傳統單反!當然,可換鏡頭,加上 Android 系統的無線連結功能,高質素相片,影完即 Share,唔駛再用 WiFi 駁電腦,其他廠家的相機,一定做不到。無反+Android,係咪咁 Work!? 網友要留意了!

 
首款 Android 無反!Samsung Galaxy NX 資訊流出
▲ Samsung Galaxy NX 無反光鏡機種,採用 Android Jelly Bean 作業系統。


//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/keithyim_1_3151_0c1032784641b7e3238a354510cad10c.jpg
▲ 網友還記得有部長鏡相機叫 Samsung Galaxy Camera 嗎?雖然換不到鏡頭,但應該會有後繼版。可能叫做 Samsung Galaxy Camera 2。

ATIV 戰線 有平板,有筆電

對於三星,大家只會記得 GALAXY 副品牌。GALAXY 代表了 Android 系統,咁 ATIV 就會係 Windows 系統了。ePrice 收到的消息,ATIV 產品線,大約會有四件新品。Samsung 把旗下筆電產品 Series 9/7/5 等,更名為 ATIV Book 系列,相信四件新品中,ATIV Book 系列會有新機登場。近日 Sony 推出 VAIO ProMacBook Air 又有新作推出更新,相信當中重點筆電,一定是用來打這兩套的。若果大家要換筆電,不妨可以等埋今晚,再作考慮。版主一向都覺得,Samsung 的筆電,在設計方面,也很有型,唔輸得過其他大廠的。

超薄機身.第三代 Core i7 新版 Samsung Series 9 登場
▲以 MBA 為追擊目標的 Series 9,會再作出進化嗎?


//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/keithyim_1_3151_2445132f2ef91768e831ced4616e0107.jpg
▲ 大家可能只記得 Galaxy Tab,但相信今次發佈會,會加入 ATIV 的 Windows 8 平板


手機平板,版主親手試

至於手機及 Android 平板,消息指出,多數係一些已發佈,但未賣街的產品,如 Galaxy S4 Zoom,可傾電話,又上到網的 Android 相機;S4 防水版: Galaxy S4 Active,還有 Galaxy Tab 3 系列。告訴大家,今次香港媒體團,要應付三星眾多產品,而三星今次講明想大家主力講相機、講筆電。而因為 ePrice 除了版主 Alex,也又俊朗版主丹尼爾助陣負責手機、平板部份,相信你只要睇實 ePrice,我們應該會有三星手機平板的一手試玩!大家留意 ePrice.HK 的報導啦!


//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/keithyim_1_3151_d404547c427e23055e066683750a0bbd.jpg//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2013-06/19/51730/keithyim_1_3151_7d26012d87514b593e3a155ab324103f.jpg

▲ Galaxy S4 Zoom, Galaxy S4 Active。若果發佈會現場,有放出來,我們必會試玩!


ePrice.com.hk 凌晨全程直擊

版主 Alex 及版主丹尼爾,已人在英國,準時入場為大家直擊報導。版主 Keith 與 版主 Eddie,會同步在香港,發放現場圖片,版主 Alex 會即場用文字更新。會後立即有產品資訊,大家要留意今晚凌晨 12 時的直擊專頁啦! 版主努力更新, 網友會支持吧!等你啦!

按這裡睇 「Samsung Premiere 2013 GALAXY & ATIV」發佈會現場直擊

更多參考資料
- Galaxy S4 Zoom 詳細規格
- Galaxy S4 Active 詳細規格
- Galaxy Tab 平板詳細規格
- Galaxy NX 相機傳聞

最新新聞