唔駛轉 TD 手機咁麻煩! 新 4G 計劃 中港澳無限上網

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-12-14 16:12 | 3 香港
版主一年 N 咁多次 Trip,去得最多的地方就係北京。唔好講版主,香港人平時星期六日放假,想離開一下香港,去得最多相信都係大陸、澳門。而好多時候在出發之前,都要準備一張漫遊數據卡,有時候確係認真麻煩,一來你要成日換 SIM 卡,二來又可能需要轉部支持 TD-LTE 的手機,轉來轉去頭都暈。不過,最近出現了一個新的 4G 計劃,可以於中、港、澳三地享有無限數據,而且仲可以免卻上述麻煩。貴唔貴呢?睇下文啦!

3HK(Facebook).jpg

講緊嘅係 3HK,最近推出左一個新 Plan,叫做「4G 中港澳」彈性月費計劃。一個月費,就可以打通中、港、澳三地的數據。你話唔係喎,人地 CMHK 咪又個「飛常大中華」4G 計劃嘅,人地仲要四地多埋台灣,咁 3HK 呢個「4G 中港澳」計劃有啲乜嘢優勢呢?最大的差別就係,CMHK 果個係有限數據的,而 3HK 呢個則係無限數據,而且佢係會用中國聯通 3G、4G,可以唔使轉登轉 TD-LTE 手機。不過有一點千萬千萬要注意: 雖然話就下無限數據,但都係有限速的,假如你本地或者中澳數據達 10GB,就會即刻由天堂跌落地獄,限速至 128kbps。

Screen Shot 2016-12-14 at 3.35.53 PM.png

至於「4G 中港澳」彈性月費計劃,點為之有彈性呢?所謂有彈性,就係例如你係用緊「2GB 本地 + 2GB 中澳」的 Plan,你的本地數據或者中、澳數據用量快接近 2GB 的話,佢就會 send 個短訊提示你,如果你其中一個數據超過左 2GB,就會自動升級至相對應數據用量級別的月費,即係原本要俾 $288 一個月,就算你只係用多左 0.1GB,你都係變左要俾 $588。所以選用呢個計劃,真係要好小心控制數據用量。網友對呢個 Plan 點睇呢?

最新新聞