$13.8 / 日!19 個地區連日本 無限漫遊數據 有乜要注意?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-10-31 19:36 | 3 香港
唔少香港人都鍾意去旅行,版主我都唔例外(就好似嚟緊 11 月中,版主就會去泰國玩 鼓掌)。而去旅行,最基本要解決的問題,是漫遊數據問題,有些人會選擇去鴨記 / 網絡商買一次性儲值卡,有些人會選擇用自由鳥 / Club SIM 提供的漫遊服務,插張 SIM 落部機,去返 App 買 Plan,去旅行就可以用。而家仲方便,連實體 SIM 都唔使,最平 $13.8 / 日,19 個地區連日本都可享無限漫遊數據,點做到?睇下文啦!

eSIM(Facebook).jpg

版主早前收到風,傳 Apple 最快會在 27/10 凌晨推出 iOS 12.1,到時 iPhone XS 就可以用到 eSIM。可惜,最後未能如版主所說,27/10 有更新,而是比預期遲多四日,Apple 才肯釋出更新檔。不過,基本 eSIM 玩法係點,當時版主都透露咗,一開波網絡商會先針對旅遊數據推出儲值計劃,並且要用到 QR Code 先可以啟動 eSIM。

iOS 12.1 正式推出,3HK 立即更新了官方網頁,率先推出 eSIM 計劃。到底有乜要注意呢?

001:使用 eSIM 有乜條件?
首先你一定要係 iPhone XS 用家

002:如何啟動 eSIM?
Step 1 - 按這裡購買 eSIM
Step 2 - 成功購買後便會經確認電郵收到二維碼(QR code)
Step 3 - 在 iPhone XS 按「設定」,跟住「流動網絡」,然後會有個「新增流動網絡計劃」的選項,之後用 iPhone XS 掃一掃 email 上的 QR code,就可以啟動 eSIM。

003:eSIM 計劃點收費?
$138,有 10 日漫遊數據,唔一定要連續用哂,你可以分開嚟用都得。例如今次用得 6 日,餘下 4 日可以留返下次使用。

要注意!到達目的地並於eSIM在開啟「數據漫遊」後,漫遊通行證便會立即生效。漫遊通行證將於到期日香港時間 23:59 自動終止,不足一日亦以一日計算。如不需要使用漫遊數據,需於當日香港時間23:59前關閉「數據漫遊」。

Image 121.png

004:漫遊數據包括哪些國家?
中國、澳門、台灣、日本、南韓、新加坡、馬來西亞、泰國、澳洲、美國、加拿大、英國、意大利、瑞典、愛爾蘭、丹麥、奧地利、地國、菲律賓。

005:有無 FUP 公平使用上限?
有,每日 500MB,之後無限 128kbps。

006:儲值卡有無有限期?
有,有限期為啟用後的 180 日。

007:點樣可以延續有限期?
透過網上 three.com.hk 可以加購漫遊數據,最平 $15 就可以由增值日起計延長 90 日。

Image 001.png

按這裡可以進一步了解詳情

最新新聞