ePrice網友限定!得你先有!版主免費送你絕版 SoSIM

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2022-06-06 20:12 | 3 香港
誠哥推出的 SoSIM,相信應該已經是目前最受歡迎的儲值卡之一,不單止容易買到,百佳屈臣氏總有一間在你左近,而且價錢夠便宜,$33 就有 60GB 數據,相當超值,不過始終不及最初推出時抵玩,可惜當時的 SoSIM,已經成為了過去,變成絕版。舊版在市場上早已絕跡,不過版主手上仍然有存貨,想話益下 ePrice 網友。想知如何可以免費獲贈絕版 SoSIM?內文話你知!

凌晨 1 點齊睇直播 + ePrice 網友限定攞着數

是咁的,今晚凌晨 1 時,會是 WWDC 大會,屆時 Apple 會發表新一代的系統,包括 iOS 16、iPadOS 16、macOS 13、watchOS 9 以及 tvOS 16,並且可能會有少量硬件推出。ePrice 版主聯乘 Qooah 小編,到時會在 Clubhouse 同大家開房,同大家一齊睇直播,一齊吹水,一齊「嘩」,又或者一齊「X」(粗口唔打出來了),都得,而如果你係 ePrice 網友,入嚟聽,上台傾計,仲有機會可以獲得絕版 SoSIM。

按呢度進入房間

玩法會係咁:

1. 要上台
2. 要發過言
3. Follow 版主 Keith 的 Clubhouse 帳號 (我叫Keith @phonedaily),
4. Send 紙飛機 (即係 PM) 畀 Keith,同佢講「我係 ePrice 網友,想要 SoSIM」
5. 版主 Keith 會聯絡你得獎與否。我們會包郵寄出禮品。
6. 房間唔會提任何關於送 SIM 的事,因為呢嗰係 ePrice 網友獨家 Jetso,所以係有睇到呢篇文章嘅 ePrice 網友先至會有,到時請自動波 PM 版主 Keith)


螢幕截圖 2022-06-06 下午7.32.53.jpg

絕版 SoSIM?乜嚟?

如果你唔知絕版 SoSIM 即係乜,版主呢度同大家講下。而家我哋買 SoSIM,係拎張印住 SoSIM 嘅卡紙,去百佳 / 屈臣氏畀店員「嘟機」,之後店員會直接畀張 SIM 你嘅。但唔知大家仲記唔記得,其實以前 SoSIM 係有包裝㗎,只係而家為咗節省成本,先連包裝都慳返。咁有包裝同無包裝有乜分別?除咗可以去到下年二月前都唔使實名,當時嘅舊版本仲有包歡樂通宵無限數據,即係夜晚 11 點至朝早 7 點,可以享有無限數據,而家嘅 SoSIM 係已經 CUT 咗呢樣嘢,要加錢先至有。而呢個版本,市場上已經可以話係絕版,就算旋轉拍賣見到有人賣,都會有炒價,大概 $50 左右。

sosim_1623028557_f63e800f.jpeg
(圖片來源:旋轉拍賣)

最新新聞