5G 公屋新低價! $106 真無限上網

Keith Yim 2022-06-08 23:23 | 3 香港
版主 Keith 一直都話,5G 出咗兩年半有多,一般用家最「有感」嘅服務,應該 5G 家居寬頻。一個比手機 5G Plan 便宜可以一半嘅價錢,就有無限上網,仲可以 Share 俾不同器材使用。記得大約兩年前,我哋介紹過 SmarTone 5G 家居寬頻,其對手 3 香港及中國移動香港,都死跟住推出相同服務。講講下,都推出年幾有多,似乎又打價格戰。版主行過近屋村嘅 3 香港門市,見到 6 月份 5G 公屋新低價,平過 21Mbps / 42Mbps 計劃,仲要真無限上網!想知點申請?

3HK-fb.jpg

公屋新 Plan

是咁的,呢個係 3 香港 6 月份推廣,特别針對全港公屋及居屋用家,5G 家居寬頻,月費由 $88 起。見到「起」字,實有事。其實呢個 Plan 係咁嘅:

月費 $88 + $18 月費 + $38 5G Router 租金 = $144 包括 200GB 5G 速度,之後不限速,都是 5G 速度只是上網優先上網先後次序有别,即係 FUP 真無限上網啦。

$144 未算平! 只要你肯使用曾經比其他用家用過,被退回的 Router,租金可以是 $0,即是最平可以 $106 可以 5G 真無限上網。


有 Location Lock

呢個 Plan 有 Location 及 SIM Lock,但 Router 就無 Locked 嘅。即是說,租嘅 Router 你可以用其他台嘅 SIM 卡,但相信你唔會咁做。但 SIM 卡就不能插在手機上用,而 3 香港亦有下 Location Lock,SIM 卡不能離開你登記的地址太遠,否則收唔到。

3hk.jpg

最後你會問,公屋、居屋,十有九有光纖寬頻,做乜嘢要用 5G 寬頻。對呀,但若果你不想拉線,或者唔想同屋企搶頻寬,或者想有自私寬頻,用 5G 家居寬頻都係唔錯嘅。另外,5G Router 天線都比 5G 手機接收強太多,可能平時你用 5G 手機收訊好差,上網速度唔快,但用 5G Router 又會有另一個景像!

最新新聞