3HK 國際通日本數據卡網店清貨!$50 用 7 日 有 7GB 漫遊數據

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2023-11-20 19:48 | 3 香港
聖誕節又有一個長假期,唔知大家有無打算去旅行呢?如果你有計劃或者 confirm 將會去日本玩,你點都需要買張漫遊數據卡,最近見到有網店將一張漫遊數據卡清貨促銷,$50 可以用 7 日,有 7GB 漫遊數據,有咩需要注意,睇下文啦!

內文.jpg

3HK 國際通日本漫遊數據卡清貨 $50 用 7 日

說的是 3HK 國際通,最近留意到有間專賣儲值卡的網店,將 3HK 國際通 7 日日本漫遊數據卡促銷減價,只需 $50 就買得到,呢張儲值卡平時出面買,都要 $80 左右,而家清貨價 $50 又真係抵,不過就有個限制,就係要今年內開卡,所以如果你今年內需要去日本旅行,例如聖誕呢啲日子,咁而家買定張漫遊數據卡,就最好不過。

另外,出面好多儲值卡,例如 SoSIM,好多都有限制每日用量幾多,而呢張 SIM 就無限制,Total 7GB,平均每日有 1GB,但每日用超過 1GB,都唔會限速,直至呢 7GB 完全用完為止,其後可以繼續用慢速任用數據。有需要去日本,可以考慮一下呢張 3HK 國際通儲值卡!

original.jpg

報價查詢:超譯儲值卡
 

最新新聞