Samsung Note II LTE + PCCW-HKT 八達通sim = 浪費你既時間

hyperbola 2014-06-21 14:53 | Pccw-hkt

昨日去了出左張PCCW-HKT 八達通sim 卡,今天旱上去7仔增值,唔得。 去MTR 查八達通余額,唔得。去服務台check, 用唔到。部note II LTE 已開nfc 及可以用 八達通官方apps查其他八達通卡余額。

打上去八達通服務熱線,只係叫我去mtr服務台,話那裡會幫到我。再去mtr服務台他們說幫我唔到,叫我搵返八達通。  再打上去八達通服務熱線,再確認八達通sim 卡號碼,佢地話佢地系統無問題,張卡應該用到,叫我返去PCCW-HKT 問下。

我去PCCW-HKT 務熱中心,解釋以上問題,佢地就話換過張八達通sim比我試下。我問如果再有問題點?佢地答我唔到。我叫佢地試下我原本張卡,佢就話全個服務中心無機可以試到,同事們大部分用Iphone。後來換到部samsung s3試左,唔得。

好喇,我再換另一張八達通sim試下. ok, 打到電話上到網,過對面街7仔增值,唔得。返去PCCW-HKT 務熱中心, 佢地話最後一張八達通sim已換左比我,幫我唔到。我火都來了,用唔到咁為什麼出個服務來。佢地叫我問下八達通先,我就回答就係八達通話張sim係你地 出,先要我來搵PCCW-HKT.  客服只有話搵IT 部門覆我。

大家考慮另個服務時,就算免費比你用,都可能浪費時間去開通,最後係未必用到。note ii lte 已經係佢地個list 入面。 無root 機,行4.3, nfc 正常都用唔到。

大家考慮下好唔好有機會浪費時間去試下。

最新新聞