5.5G 真係有架?中國移動香港跟隊 iPhone 15 攪網絡發展發佈會?!用華為打蘋果?

Keith Yim 2023-09-12 07:09 | 中國移動香港
CMHK-new5G-01.jpg

今天我哋收到一份有趣的記者會邀請,這邀請是中國移動香港發出的。他們將在 13/9 (三) 下午三點半,公佈他們的最新網絡技術。到底公佈乜嘢?不如由我們來分析一下。

跟 iPhone 15 同日公佈,情況少見

香港手機台,很常用記者發佈會,公告自己網絡發展,例如 3 香港早前用這個方法,公佈自已是第一間網絡商,提供 700MHz 5G 服務,按這裡重温 700MHz 5G 有乜好?今次中國移動香港的公佈時間點是十分有趣。13/9 (三)是 iPhone 15 發佈的第一日。網絡商在這個時間點,直至新 iPhone 推出,以往一切都只會圍住新 iPhone 作主題。很久以前,SmarTone 公佈獨家支援 iPhone 4G 網絡令人樽樽樂道,始終 iPhone 是上客的武器來。所以,今次中國移動香港網絡升級,又會與 iPhone 15 有關嗎?

又跟 Mate 60 Pro 有關嗎

但今時唔同往日,大家都知道,全香港媒體都吹奏緊華為 Mate 60 Pro,今日開始有媒體吹奏他是 5.5G 手機。翻查紀錄,5.5G 這個 Term ,其實是華為力推,細節暫時不詳講,但有手機,都要有網絡。我們曾經爆料,華為 Mate 60 Pro 最快今年十二月才於香港出機。假設,這部機真的支援 5.5G (實際無人知,因為華為總部及香港分部,從未講過這部是 5G 手機,由 4G 去到 5G 到 5.5G 都係大家用拆開手機睇零件。係咪手機已係 5.5G 其實係實測再加創作及幻想力,估出嚟) ,都要網絡支援!而中國移動在中國應該已經支援 5.5G?今日可能未得,聽日或者會係,子公司的中國移動香港,又點可以少咗香港一份。

CMHK-5g5g02.jpg

到底,中國移動香港,5G 網絡有什麼升級?跟 iPhone 有關?跟華為有關?星期三才知道了!
 
 

最新新聞