特首都要用!唔怕洩資料,可信來電攔截 App 推介!

管理員 2016-11-22 19:36 | 數碼通
好煩呀!好煩呀!成日公司做嘢已經忙到死,做做下又被無謂廣告電話打黎騷擾,搞到煩上加煩!呢個時候,你可能會想裝番隻來電攔截 App,咁咪乜煩惱都無哂囉!拿拿拿,小心啲,正所謂「工作可以被打擾,但 App 唔可以亂咁 Down」,新聞最近都有報導啦,就因為有些人 Down 錯 App,導致有超過 30 億的電話號碼被洩露,就連特首以及一眾高官,都無可倖免。咁大鑊?想又安全,又免受廣告電話騷擾,小編就為大家推介一隻 App,包你即刻解決一切煩惱!睇下文啦!

ST(Facebook).jpg

亂 Down Apps 的後果: 超過 30 億號碼出事!
最近被揭洩漏用戶電話號碼的來電攔截 Apps,包括有 CM Security、Truecaller 以及 Sync.ME,會將用戶通訊錄儲存嘅雲端伺服器,集合成大數據庫,大眾可以反查功能輸入號碼,就算未獲號碼持有人授權,都可以在數據庫搵到其身份。就正正因為咁,導致至少有 30 億個電話號碼出事,當中包括本港多個政商界名人的電話號碼資料。其實,Download 呢類型來電攔截 Apps 的目的,都係想唔俾人騷擾啫,SmarTone 推出的「來電管家」,可能係你最合適的選擇。

hk1a.jpg
▲ 圖轉自光華日報。最近呢三隻 App 洩 30 億用戶資料,備受港人關注。

「來電管家」唔會儲存用戶通訊錄,無 Down App 一樣可以攔截來電
同上述報道的 Apps 唔同,「來電管家」嘅用戶並不需要擔心私隱外洩問題,因為「來電管家」唔會儲存用戶通訊錄內的電話號碼及身份,只需要用戶舉報的滋擾來電號碼就可以在流動電話網絡層面作出攔截。而且因為呢個係網絡商服務,技術上可以做得比一般Apps更好,客戶只要登記左呢個服務,就算唔下載 Apps,都一樣可以阻截滋擾垃圾來電。

值得一提這個服務,就連無來電顯示嘅本地以及海外來電都可以阻截到。而且仲有「海外來電提示」功能,讓你在接聽電話時收到一個語音提示,去識別從境外打入來的電話,從而對海外來電提高警覺。

banner_05.jpg
▲ 市面上來電攔截 Apps 有好多,但真係要揀,唔通仲揀大陸 App 咩?點都揀番個有信譽的品牌用先放心啦,咁先可以保障到個人私隱架嘛係咪先?唔知大家對於 SmarTone 的「來電管家」功能,有甚麼意見呢?留言講下啦!

資料由客戶提供

最新新聞