數碼通 $88 無限數據 Plan 玩完!加價 18.8% 揀佢定 CMHK?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-03-02 16:09 | 數碼通
版主 Keith 成日話,就算 2Mbps 都用得好開心,老老實實如果係我會接受唔到。不過,我都明白其實都係睇你使用習慣,普通 send 下 whatsapp 碌下 Facebook 睇下新聞,其實 2Mbps 係夠用的,只係要去到睇片、打機,就未必有點吃力。SmarTone 同 CMHK 都有玩 2Mbps 無限數據 Plan,原本大家都係 $88 搞掂,點知最近 SmarTone 呢個 Plan 竟然加價!睇下文啦!

SmarTone(Facebook).jpg

數碼通 2Mbps 無限上網計劃,原本月費為 $88 + $18 行政費,最近就加多 $20,即變成 $108 + $18 行政費;而 CMHK 的 2Mbps 無限上網計劃,月費則暫時未有變動,都係繼續 keep 住 $88,你又會揀數碼通抑或 CMHK 呢?

螢幕截圖 2019-03-02 下午4.01.31.png

不過,相信有不少網友會認為,數碼通就算加價,都依然值得使用,因為 SmarTone 網絡一向給人印象是穩定,就算入到地鐵車廂內,斷線次數都比其他網絡商少,但如果要求唔係太高,純粹一般有得用就得,咁可能就未必會想每月畀多 $20 了。網友點睇呢?

其實如果想平價上網,Kabayan 應該是最平價之選,按這裡可以了解詳情

最新新聞