突發!YouTube、Gmail 在內,Google 全線服務「死咗」

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-12-14 20:27 | 網絡消息
突發!就在剛剛,正當版主正準備打開 Gmail Check Email 時,居然 Load 極都 Load 唔到,後來發現,原來並非淨係 Gmail 出事,就算 YouTube 都係一樣,似乎係成個 Google Services 都暫時 Dead 咗。

FB.jpg

而其實 Google 服務死機,都係一件成日發生嘅事,對上一次全球死機係 9 月 25 日,而今次 Google 死機,係近呢五個月來第三次,唔知今次 Google 又要幾耐先修復到呢?

呀,順帶一提,就連 Google Search 都好似死咗,所以只能用 Yahoo、百度等其他搜尋網站 search 圖片了。XD

(20:31 更新:YouTube、Gmail 等服務已經看似恢復正常了)

最新新聞