外媒踢爆 Facebook 澄清 WhatsApp 更新條款係謊言

Keith Yim 2021-01-13 21:42 | 網絡消息
近排講得最熱鬧的當然係 WhatsApp 將會係 2 月 8 日強制同意佢最新的用戶條款。 我之前都分享過,唔同意就無辦法繼續用服務了,好多人呼籲大家改用 Signal。Facebook 出來解畫,又話乜有加密唔會偷睇你信息內容,又話唔會將你資料交比第三方。 咁事實上係點? 

facebook-fb01.jpg

WhatsApp 自己發放左一張自我解釋的圖片,圖片裡面描述 5 個 NO、兩個 YES。而 Facebook 香港負責人都出來澄清,大家可以 Click 入 now 新聞睇番

螢幕快照 2021-01-13 下午8.33.02.png

01.jpg

外國媒體踢爆

有外國媒體相當細心,已經踢爆其中一項:「WhatsApp cannot see your shared location and neither can Facebook」,意思係話不論 Whatsapp 或者 Facebook 都無法睇到你分享的定位。呢個項目就捉晒蟲,比外國媒體正中紅心。因為喺 Whatsapp 的私隱條款中列明,「Automatically Collected Information 」自動收集資料部分清楚列明:當用戶同其他人共享自己目前的定位位置資訊時候,WhatsApp 係會等於獲得你許可收集你手機裝置精準的定位資料,姐係佢知道你身處何方。而更厲害係,哪怕你無用呢個定位功能,Whatsapp 都講明會使用 IP 地址以及其他輔助資料,例如你手機區號 852 咁,大約判斷你身處的範圍。簡單講,不論你用唔用定位功能,Whatsapp 都會知道你位置,只係精確度如何。

根據英文原文描述,如果你唔用定位確實睇唔到你精確位置,而係佢會好努力咁透過不斷收集 IP 去估計你大約位置,例如你經常連接不同的 WiFi,其他人有打開定位,又用同一個 WiFi,咁咪都知道你係邊度囉。外國媒體最後仲補多一刀,話 WhatsApp 解釋話唔會洩露用戶私隱,其實都係講大話,充滿誤導和錯誤的陳述。 因為英文最新條款中「 WhatsApp   We work with third-party service providers and other Facebook Companies to help us operate, provide, improve, understand, customise, support, and market our Services」簡單講就係全方位同第三方,包括 Facebook 公司分享你資料。

所以點解今次改條款全世界都咁大反應,因為 WhatsApp 同 Facebook 一樣講一套做一套。

來源:Xda Developer
 

最新新聞