『限時免費』「IOS & Android」搭車驚塞車?香港交通資訊任你睇!

sing 2015-10-26 16:05 | Apps
『限時免費』「IOS & Android」搭車驚塞車?香港交通資訊任你睇!

有冇試過返工搭車遲到比老細罵? 有冇試過平時去開個車站等車,但係封左路又冇人講過? 渣車既你會唔會二揀一都揀中條塞車既路?

好多人返工返學都唔敢搭小巴巴士,唔係驚時間長,而係時間唔穩定,而且又怕塞車搞到遲到。市面上亦簡單方便既方法去睇呢類既交通消息,所以往往都要搭港鐵返工返學,寧願企足全程都唔想遲。

而家,有個apps完全為左你地而設!

EasyRoad 是由一班熱心創作的程式員設計,目的是為用家解決在交通上的不穩定因素。apps內提供各大電台及運輸署最新消息,而且即時交通消息下,亦提供相關的連輸署圖片,適合有圖有真相的你。此外,他亦無間斷提供推送通知,令用家可以即時知道關心地區的最消交通狀況。更令人貼心的即時分享功能,令用家可以即時向老闆「滙報」!老闆亦可以下載此apps,提供班手足有冇吹水!

麻雀雖小!五藏俱全!剛推出的限時免費您應該不會錯過。而且android 及 ios 已經同步上架!醒目的你一定會下載!

還在猶疑? 小編再送你路易事的官方宣傳片吧!

 




下載資訊:
*App名稱: EasyRoad 路易事
*系統需求: IOS 7.0 以上,AOS 4.0 以上
*價錢:限時免費
*下載方式:
    ios    : https://itunes.apple.com/hk/app/id1034704214
    android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.easyexplorer.easyroad

最新新聞