疑受 DDoS 攻擊 WhatsApp、Facebook 出事,立即轉用 Telegram 保平安?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-07-03 23:33 | Apps
收工,用 Facebook Messenger 諗住同大舖朋友吹下水啦。我 cap 咗張圖,諗住 send 畀呢位朋友,點知佢話收唔到,佢 send 返圖畀我,係喎,我都睇唔到佢張圖。於是乎我就同佢講,不如轉 whatsapp 傾啦~咁佢 yo 我,我再 send 張 cap 圖畀佢,佢都話下載唔到,呢個時候,我就知道,出事了!Facebook Messenger 同 WhatsApp 都被攻擊了!

FB.jpg

尋日十點幾果陣,各大討論區例如高登連登 BabyKingdom,甚至乎不少男士最愛的 ThisAV 等 AV 網站,都有段時間突然全部死網,原因係咩,普遍懷疑就係被中國 DDoS 攻擊,但後來 Cloudflare 就回應事件,表示係軟體配置錯誤所致,而非 DDos 攻擊。 

而啱啱十點幾開始,版主就發現無論用 WhatsApp 定 Messenger,都只能發送圖片,而不能下載圖片。不單圖片,就連錄音檔、文件等,亦下載不能。就好似嚟緊出 Trip,廠商 WhatsApp 畀我嘅電子機票,我都下載唔到,只能要求對方用 Gmail 的方式發送給我~ 我不依 

另外, 就連 Facebook、IG 的動態也受到影響,部份用家無法瀏覽圖片,少數用家無法登入。

到底點解會發生咁嘅情況,主要原因相信應該都係受到 DDoS 攻擊,你估呢啲攻擊係由邊度發出嘅呢XD 相信大家心中都有個答案~ 呢個 moment,係咪應該 download 返 telegram 落嚟,同身邊嘅朋友保持聯繫呢?

 

最新新聞