X 出國際!大陸抖音發佈會 新社交平台現場被 WeChat 封殺

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-01-15 16:33 | Apps
提到抖音,相信大家並不會感到陌生,雖然你未必會用,但都應該聽講過,佢喺中國大陸相當流行。而今日抖音就開發佈會,發表全新的社交平台「多閃」,點知就在現場觀眾想掃 QR Code 下載試用嘅時候,卻出現咗蝦碌事,場面非常尷尬。到底係發生乜事呢?睇下文啦!

多閃(Facebook).jpg

是咁的,當現場觀眾拎個電話出嚟,打開 WeChat,打算掃 QR Code 下載試用呢個新短視頻社交平台「多閃」時,WeChat 竟然顯示:「網頁包含不安全內容,被多人投拆,為維護綠色上網現境,已停止訪問」,導致場面好尷尬。

d80957ebd5a8ed7.jpg

抖音就即時表示已經了解情況,並提供網址畀網友下載。目前內測名額已滿,淨係支持 Android 手機進行下載。

來源:Sina

最新新聞