AE 用戶福音!美國運通卡終於用到 Google Pay!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-03-13 17:49 | Apps
手持一張兩張 American Express (美國運通) 信用卡的網友,如果你係用 iPhone,當然就可以將你的 AE 卡入落 Apple Pay。然而,如果你不是用 iPhone,而是用 Android 手機,之前 Google Pay 一直都不支援 AE 卡的,不過近日 Google 宣佈,可以將 AE 卡加入到 Google Pay,又是否網友們的福音呢?睇下文啦!

AE(Facebook).jpg

根據 Google Pay 說明頁面顯示,Google Pay 支持的信用卡,包括了有「由美國運通國際股份有限公司在香港發出的消費卡和商務卡」,亦即是普通的 AE 卡用戶都可以享用 Google Pay 的服務,不過就不支援「美國運通公司卡計劃、美國運通商務差旅賬戶、由第三方持牌金融機構發出的美國運通卡及所有在香港以外地區發出的美國運通卡」。

而版主都自己測試過,成功將我的 AE 卡加入至 Google Pay,而且亦成功將佢設定為感應式付款。不過,就算我加了入去 Google Pay,本身我自己都好少用,但對於平時有用開 Google Pay 的網友,你哋又覺得係咪好消息呢?

53716782_420897352014789_7637036354387312640_n.png

最新新聞