無聊小配件!手機煲劇更有 Feel

虎仔 / 馬日山 2017-05-26 09:53 | 手機配件
唔少人喺 Office 食飯盒或者返到屋企都會匿埋用手機煲劇,手機螢幕大少少,韓星偶像就靚仔靚女少少,字幕亦睇得清楚少少。唔想買一部大芒手機或者改用平板煲劇,其實都有辦法,Amazon 上就有一部「電視機」手機配件,俾你煲劇更好 Feel。

0526-5cFB.jpg

這個 Smartphone Magnifier,顧名思義就是智能手機放大鏡,一個印刷精美的仿古電視機紙皮箱,上面有一塊放大鏡,將手機放入盒內就會有類似 8 吋螢幕電視的效果,更有趣的是由放大鏡中見到的畫面,有點似 80 年代的液晶體電視機。放置手機的小盒子,更以錄影帶造型出現,用戶將手機放好再將「錄影帶」推入電視,整個配套多了一份玩味。

0526-5a.jpg 0526-5b.jpg

你可能會覺得無聊兼嘥錢,不過有邊個唔想屋企有 100 吋投射?一切都係土地問題,想匿喺房間煲劇都多一點樂趣,代價是 29.54 美元(折合 HK$230)。

資料來源:Amazon
 

最新新聞