版主爆料:Galaxy S5 防水 + 扮 Metal! Galaxy Gear 一開四款

Keith Yim 2014-02-22 19:31 | Samsung
事先聲明,版主 Keith 唔係先知,唔識占卜未來,但因為收風有家,所以常常爆料。準唔準?我覺得都有七八成架!網友又信唔信?今次爆的,係 Samsung Galaxy S5。相對 Sony Xperia Z2 被人十五分鐘短片玩盡劇透,Evleaks  日日爆「The All New HTC One」規格與官圖,Galaxy S5,全部都係估估下。不過,知道 S5 秘密的大有人在,今次版主 Keith 收到更多消息,我信佢,所以跟大家分享,事先聲明,未必百份百準,歡迎下星二凌晨發佈 GS5 後,對番呢篇文章,就知我有無吹水。


▲ 首先來過官方 Galaxy S5 預告短片

爆料 001 : Galaxy S5 是防水的

第一單版主想講的 Galaxy S5 功能爆料,其實不太太爆,先前 O2 流出的那張浸水海報圖,好多人已經講 Galaxy S5 好大機會是防水的,而放風者跟版主確實會加入防水防塵功能,防護系數 IP67。不過,上年 Samsung 推出防水手機 Galaxy S4 Active 時,其防水效能被受質疑,加上保修條款苛刻,若果 GS5 真係聲稱有防水,你信唔得過,有起事上來,是否又是「千七蚊,換底板」收場?網友的信心去到幾大,會係 GS5 防水功能是否真正賣點的考驗。

//timgm.eprice.com.tw/tw/mobile/img/2014-02/20/4896394/mansonfat_3_Samsung-_0225f264b74faacb82e361c4f2a11772.jpg
▲ 防水手機一向是 Sony 招牌,Galaxy S5 也會加入 IP67 防水防塵設計,令人好奇實品會是如何呢?


爆料 002 : 4G + WiFi 同時上網

放風者亦跟版主透露,Samsung Galaxy S5 新增 3G / 4G  + WiFi 無線網路 : 雙通道同時上網功能,這不是指之前的雙通道 Wi-Fi,而是手機在使用 3G 或 4G 的同時,也可以同時啟用 Wi-Fi,雙管同步讓上網速度更快。這項功能很新,大家手上的手機應該都做不到。不過 4G + Wi-Fi 同時上網並非獨家,原來日本富士通在去年 11 月發表的 ARROWS Z FJL22 就主打過雙通道上網。

ARROWS Z FJL22 的雙通道上網功能稱 Multi-Connection,例如在瀏覽圖片資料量較大的網頁時,4G 與 Wi-Fi 會分別下載不同的數據資料來加速網頁讀取速度,讓使用者可以更順暢的瀏覽網頁,比較不會出現目前手機拖移網頁還需要等待網頁載入的狀況。富士通也強調,當 4G + Wi-Fi 同時上網,所耗費的電力只會比單用 4G 本身多一點點,假設 S5 和 ARROWS Z FJL22 是在講同一件事情,多了這項新功能,大家覺得吸引力如何呢?

//timgm.eprice.com.tw/tw/mobile/img/2014-02/20/4896394/mansonfat_3_Samsung-_779bc037ec4aed565b401490f8250c70.jpg
▲ Galaxy S5 將會支援 4G + Wi-Fi 同時上網功能,真係咁有用? (其實商場及戶外的免費 WiFi,速度多數慢過 4G,兩個一齊用,隨時有多得慢。返屋企仲用 4G? 可能三星要叫網絡商再度提供無限上網才化算了)

爆料 003 : 仿完皮革再仿金屬

放風者跟版主還說了 Samsung Galaxy S5 的外型,有黑、白、藍、金四款顏色,形狀偏方。可能成本的問題,傳聞三星情願繼續「仿」也不用「真」材料。大家記得 Note III 巧妙地把「膠」變為皮革感覺,而傳聞更誇張,今次 Galaxy S5 連金屬也「仿」出來。記得最近版主行深水埗電話舖,已經成街都係「仿」皮革機背手機,可能這種技術,跟本係低成本。當 Galaxy S5 推出,可能又會一街都是「仿」金屬手機了。

爆料 004 : 機背測心跳

Samsung 推出 Galaxy S4 時,已大力推廣內置 S Health 功能,手機要變為健康工具。最後有幾多人嫌佢浪費 ROM 位置,甚至幾多人用又另一件事,放風者表示,三星繼續潮向這個目標進發,Galaxy S5 機背是可以測心跳率的,但詳細怎樣用,真係要等發佈會才知道。

爆料 005 : GEAR 一推四款

連三星自己都表示過,Galaxy Gear 智能手錶只是花幾個月研發,擺明搶 Apple 頭啖湯,所以由功能與外型都是不完整。Samsung 發佈 Galaxy S5 同時,傳聞會有 Gear2,放風者更說 Gear2 唔單止一款,據知名字如下: Galaxy Gear Fit、Galaxy Gear Neo 及 Galaxy Gear 3G。你問我有乜唔同,我真係唔知,要估的話,Fit 會跟運動有關,Neo 可能是平價版,3G? 可能可以直接上網吧!真係等三星當晚怎樣公佈了。

(三星提早在 23/2 香港時間,發佈了新一代 Gear : Gear 2 及 Gear neo,按此睇介紹)

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2014-02/22/169774/keithyim_1_Samsung-_8a2959d936ee8fe90f16dcb3b16b551f.jpg
▲ Note 3 用膠扮皮革,傳聞 Galaxy S5 繼續用膠扮金屬 icon 當真嗎 icon

最後一句:   等發佈

最後一句,版主上述消息,唔係老作,唔係靠估,全部是由可信任的知情人士跟我透露。我沒有說一百巴仙準確,信不信由你,而我當然信自己的收料能力啦!  ePrice.HK 高手云集,歡迎知情者在未發佈前,係呢個平台,搶先爆料!

按這裡有更多 HTC One2 M8 的傳聞
按這裡有更多 Samsung Galaxy S5 傳聞
按這裡有更多 Sony Xperia Z2 的傳聞

最新新聞