使唔使咁似 iPhone ? 更多 Samsung Galaxy S6 官圖與設計曝光

Eddie 2015-02-13 19:57 | Samsung
版主有同大家提過 Samsung 會係 3 月 1 號發佈新機,根據一年一代 Samsung Galaxy S 既慣列,今年如無意外都會係 Galxay S6 啦。另一個大家習慣既「慣例」就係 Galaxy 手機總會係發佈之前 Leak 出無限次,繼上次流出機殼又流出勁過 S810 既跑分之後,今次連疑似官方圖都流出埋!版主睇完都不禁要講一句:有冇咁似 iPhone 先?

4da2ee3b89d4330d69d321fbe5ab3d69.jpg
 

更多 Samsung Galaxy S6 實機與設計圖曝光!堅似 iPhone 6 ?

​上次外媒 Sammobile 爆料 Samsung Galaxy S6 將會有雙邊曲面屏幕版本,Bloomberg 都出手爆料。根據資料 Samsung 下一代的 Galaxy S 系列機種將兩種款式,兩款皆採 5.1 吋屏幕,一款採用一般屏幕,另一款則會擁有三邊屏幕,不過多片曲面屏幕既 Samsung Galaxy Note Edge 因為價錢太貴,版主收風番黎都聽講唔係太好賣,今次 Galxay S6 的曲屏幕版又會貴幾多呢?

同時,其他媒體更是流出大量據傳是 Galaxy S6 實機圖、官圖,甚至是設計圖,基本上都已經睇到 Samsung Galaxy S6 全相啦, 我們從所曝光的照片中可以看到,Galaxy S6 正反面都採平面素色設計,邊框採用了具弧形造型的金屬框,同時擁有類似 A 系列的突起鏡頭,真的不得不說「好似 iPhone 6 」。但從流出圖中見到 Touch Wiz 介面冇太大變動,流出圖係真係假仲有少少令人懷疑啊!

Samsung Galxay S6 其實仲有半個月就發佈,想知道第一手資料當然就要緊貼我地 ePrice.com.hk 既報導啦,如果真係咁「幸運」地流出圖成真,大家又覺得呢部 Samsung Galxay S6 個設計點呢?留言講講吧!




bc3e2c3e397b4cacc3d59e7b9e1887c5.jpg
▲這回韓國媒體所流出的 Galaxy S6 外觀圖相當完整,邊框同之前流出相片一樣,都係好似 iPhone ,而佢亦都保留左機底的實體快門鍵,相機應該會有點突出,不過如果真係鐘意呢個設計,點解唔去買 iPhone 6?

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2015-02/13/201104/unrealandy_1_4523_6e6fcef167562906d837607f72134b07.png
▲流出圖入面機側的弧度和機底的喇叭都超級似 iPhone 6 ,唔知大家有冇同感?

323ee34c3fa6044e194966c17c4dcb91.jpg
▲值得注意的是,韓國媒體 underkg 指出 S6 屏幕只有 4.9 吋,以 Samsung 過往的經驗來看,新一代的機種屏幕通常是維持跟上一代一樣大或更大,總唔會係 Apple 出大機既時侯, Samsung 先玩番「細機」吧?

Samsung Galaxy S6 相關資訊:

Samsung Galaxy S6 跑分結果流出!完勝 S810 旗艦?
疑似 Samsnug Galaxy S6 機殼曝光,邊框似足 iPhone 6 ?
Samsung Galaxy S6 機身顏色揭盅 網友最 Like 邊一款?
孿生 iPhone 賣 $6,500?要買 Galaxy S6、S Edge 是時候儲錢了?
Samsung Galaxy S6 原型機曝光

資料來源:underkgbloomberggottabemobile

最新新聞