你問●我答!香港幾時賣?賣幾錢?三星 S20 系列、Z Flip 必知 Q&A

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-02-18 20:17 | Samsung
三星 Galaxy S20+、Galaxy S20 Ultra 以及 Galaxy Z Flip,去不成美國三藩市發佈會的版主,今日終於在香港摸到這三部手機的實機了!所以在今日較早時間,版主就在 Facebook 開 Post 問大家,對這幾部三星新機有甚麼想知,「你問●我答」。而現在版主就逐一為大家解開疑難。Let's Go!

FB

Q1. 不如開個 Facebook Live,我哋邊睇你玩機,邊問嘢?
A1. Good idea,不過其實想解釋返,因為剛才試機 Section 是有 NDA (保密協議),所以不能用 Live 的形式跟大家分享,而現在手機要交還三星,因此這次做不到 Live 的了。

Q2. 想知道着芒果陣充電有幾多功率?
三星 Galaxy S20+ 以及 Galaxy S20 Ultra 分別支持 25W 以及 45W 快速充電,而 Z Flip 則支持 15W 有線快充。不過會否熄芒才做到這個功率,着芒會有限制,經版主向三星方面了解,得出的回覆是:「因為現時這些手機仍是工程機,所以暫時未有這些數字」,估計要留待香港正式推出時,才能給予大家確實的答案。

Q3:Galaxy Z Flip 塊假玻璃有幾似真玻璃?
在這裡要解釋一下,Galaxy Z Flip 的屏幕用上了 Ultra Thin 超薄玻璃材質,所以並非「假玻璃」,當然看上去、摸上手,就是玻璃的樣子。至於何以出現「假玻璃」一說,主要是因為 YouTuber @JerryRigEverything 測試過 Z Flip 的屏幕強度,在第二級硬度測試中,就已經出現刮痕,就跟普通塑膠一樣,令人懷疑它的可靠性。

的確,屏幕用上超薄玻璃,為做到超薄,或許在硬度方面會有少少犧牲。但又這樣說,正常來說平時只要合上手機才放進褲袋,按照三星的指示做足,例如沒有將異物夾在中間,理論上正常使用還是不必過份擔心。

IMG_2927.JPG

Q4:可唔可以送部畀我?
版主都好想有人送畀我...... 2 盒 Thanks 謝謝

Q5:實機厚唔厚?
先講厚度,版主用電池最大、有 5000mAh 的三星 Galaxy S20 Ultra,同大家做個比較,大約就跟我手上的 iPhone 11 Pro 厚度差不多吧,最多都係厚多少少~

87204620_263583211295421_1821546031674818560_n.jpg
▲ 左:S20 Ultra;右:iPhone 11 Pro。

Q6:實色好唔好睇?
如果係 Galaxy Z Flip,我想都不用想,會直接答:紫色!這種紫色無論是男生抑或女生,應該都同樣會喜歡,若果我真的要買,相信也會考慮這種顏色。

至於 Galaxy S20+,一共有藍、黑、灰三種顏色,而版主會比較偏向喜歡藍色,好唔好睇就見人見智。

最後就是 Galaxy S20 Ultra,現場只見有灰色,而我認為隻灰色其實又不太差,而且還有一種蠻專業的味道。

IMG_2945.jpg
▲ S20+ 有藍、黑、灰三色。

IMG_2919.jpg
▲ S20 Ultra 灰色。

IMG_2888.jpg
▲ Z Flip 則有黑、紫兩色。

Q7:係唔係可以 Set 108MP?在不夠光的情況下會唔會變 12MP?
三星 Galaxy S20 Ultra 有得手動 Set 「4:3 108MP」,而在不夠光的情況下,會自動觸發「夜間模式」的選項,但就算開啟了夜間模式,亦不會變成 12MP,而是繼續保留 108MP。

Q8:手持 Zoom 到幾多倍算清?
Galaxy S20 Ultra 支持 100 倍 Zoom,而開到 100 倍 Zoom,其實需要對手十分定,當然最理想是用上腳架吧!而無論你 Zoom 到 30 倍還是 100 倍,在按下快門之後,手機會自動用 AI 進行影像的調整,就算你在按下快門之前一刻,還是覺得模糊,但出到來效果,還是不太差。

而因為現場不能取出相片,只能憑肉眼在手機屏幕上看,我覺得去到 30 倍時,還是相當清晰,至於如果用到 100 倍 Zoom,會有點油畫的感覺,但整體清晰度比起華為 P30 Pro、小米 Note 10 Pro 的 50 倍 Zoom 還要高,雜訊亦相對較少。

IMG_2942.JPG
▲ 30 倍 Zoom。

IMG_2944.JPG
▲ 100 倍 Zoom。

Q9:香港幾時賣?賣幾錢?
見到有更多網友都想知道,香港會幾時賣以及賣幾錢,老實說,版主的確已收到相關的消息,但不敢過早跟大家說,原因是擔心三星內部會再將賣價之類再作調整 - 當然,根據以往經驗版主還是會再跟大家 Update 最新消息。

而因為見有這麼多網友對上市資訊感興趣,版主就稍為透露一下目前收到的情報:

Galaxy Z Flip:3 月 6 日開賣,價錢之前講過,自己睇文

Galaxy S20 系列:
目前消息同版主之前收風的一樣,暫時都係預計 3 月 13 日開賣,即比 Galaxy Z Flip 遲一星期,而價錢部分,最新消息是,S20 (12GB + 128GB) 大約係七千蚊左右,S20+ (12GB + 128GB) 大約係八千蚊左右,至於 S20 Ultra (12GB + 256GB & 16GB + 512GB) 則分別約 1 萬蚊以及萬一蚊左右。


20:51 Update: 見到有網友在 Telegram post 咗張相,exactly 同我所收到的消息一樣,但最後會否有所調整,就要睇三星香港如何決定。

WhatsApp Image 2020-02-18 at 8.50.40 PM.jpeg
(Source: From Telegram)

而如果版主收到更準確的消息,版主會第一時間跟大家 Update。

三星 Galaxy S20、S20+、S20 Ultra 發表及評測

即睇三星 S20 系列 / Z Flip 賣價!版主收風:香港預計呢一日賣
秒殺小米、華為 有 100 倍 Zoom!三星 S20 / S20+ / S20 Ultra 發表
三星摺機 Galaxy Z Flip 發表!香港會賣,網友想 Buy?
Galaxy Z Flip vs Galaxy Fold 真機比一比
粉紅機身最靚?三星 S20 / S20+ / S20 Ultra 評測:實機外觀
100x Zoom 超屈機!一文看清三星 S20 Ultra 六大相機賣點
五個不同一定要知!三星 S20 / S20+ / S20 Ultra 比拼


立即 Click 入睇 Galaxy Z Flip 表列功能介紹,包括詳細規格表及最新賣價。

最新新聞