三防手機升級版!Nokia XR21 強悍登場!CPU + 相機升級 + 環保質料

Keith Yim 2023-05-03 20:32 | Nokia
三防手機,仲要信得過嘅品牌出品,似乎無乜!Nokia 叫做肯推出呢類手機了。將會喺好快於全球上市嘅 Nokia XR21 ,是 XR20 嘅升級版。之前 XR20 任跌任掉都唔爛,可以重溫我哋嘅 YouTube 試玩。今次呢部可以講係 XR20 升級版!

xr21.jpg

支援 5G 連線

Nokia 把 XR21 定位為堅固耐用的三防手機,有防摔、防塵、防水浸泡及抵極端溫度嘅性能,無論室內或戶外都合用。Nokia XR21 跟夜攝一流,嘅 NOkia X30 用上同一款 CPU: Qualcomm S695,用得呢粒 CPU 就肯定支援 5G 連線。屏幕是 6.49 吋 FHD+ Corning Gorilla Glass Victus 材質,120Hz 更新率帶來流暢的滾動和滑動體驗。Nokia XR21 還配備了 OZO Playback 的雙揚聲器,讓播放清單或影片音效更加響亮清晰。

AI 相機

Nokia XR21 配備了一個具有 AI 演算法的 6400 萬像素主相機 + 8百萬超廣角相機,在不同光線條件下也能輕鬆拍出出色的照片。早前大熱的 Nokia X30G60 嘅 Night Mode 2.0,Capture Fusion 拍攝功能及 拍片時最有用的 OZO Spatial Audio capture 都無缺席。XR21 更新加全新閃光拍攝模式可以幫助寵物或孩子等移動中的主題。此外,抗刮 Corning Gorilla Glass DX+ 鏡頭保護罩確保鏡頭的光線透過率達到 98%。

NokiaXR21_A.png

NokiaXR21_B.png

真戶外用途

作為三防手機,Nokia XR21 支援 MIL-STD 810H 軍規防撞 及 IP68/IP69K抗水防塵, 支援-20 to +55°C 極端溫度下使用亦可承受 80°C 的 100-bar水壓,可以成為你嘅戶外活動好伙伴。與此同時,Nokia XR21 採用了 100% 回收鋁內部結構,堅固耐用的同時,還有助於保護地球資源。

上市資訊

另外,Nokia XR21 更具備長久嘅軟體支持,提供四年的每月安全更新和三年的 Android 系統升級。據知,賣價會達四千港元以上,但香港暫時未有上市計劃。

NokiaXR21_C.jpg

最新新聞