搶先試玩 Android P!唔止 Google 親生仔,呢七部手機即日可升級

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-05-09 05:24 | Google
全新的 Android P 作業系統,終於都正式發表了!如果你想搶先試玩下一代的 Android 系統,而家機會嚟喇飛雲!預覽版的 Android P Beta,即日起正式開放升級,以往淨係得 Google 親生仔先可以率先試玩,但今年情況有點不同,除了親生仔 Pixel 以及 Pixel 2 系列之外,另外仲有七部手機,都可以有得升級 Beta 版。想了解更多,睇下文啦!

Android P(Facebook).jpg

在眾多手機之中,最容易升級至 Android P Beta 的,一定是 Google Pixel / Pixel 2 系列用家。只要按這裡加入 Android 測試計劃,就可以收到 OTA 更新檔。至於如果你係 Essential Phone、Oppo R15 Pro、Nokia 7 Plus、Sony Xperia XZ2、小米 MIX 2s、OnePlus 6 (未發表) 以及 Vivo X21 的用家,亦都可以透過 Android 官方開方者網站,下載和自行刷機更新。

Android-P-5.jpg

然而,有一點要提醒一下大家,當你刷機升級咗至 Beta 版本之後,想返轉頭去舊版本,就唔係一件容易的事。而因為 Beta 版本你要面對好多 Bugs,建議你就唔好用常用的主機,去升級試用 Android P Beta,同時在升級之前亦必須先為裝置進行備份。

來源及下載連結:Android Developers
 

最新新聞