Google Pixel 6 / 6 Pro 有「開心價」!大機賣價大跌千幾蚊 好抵玩?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2022-03-31 21:22 | Google
早幾日就同大家分享 Google Pixel 5a 以及 Pixel 4a 有減價,不過對性能有要求嘅,一般都係想有新追新。而上年 10 月推出嘅 Google 親生仔 Pixel 6 / 6 Pro,除咗用上自家研發處理器,而且個樣又靚靚仔仔,最重要係影相又靚,老實我自己都多次講過我好鍾意,不過係我似乎無買手機嘅需要。不過如果大家有興趣,但之前又嫌貴嘅話,最近 Pixel 6 / 6 Pro 有「開心價」。

最近旺角先達一間店舖表示,Google Pixel 6 以及 Pixel 6 Pro 有開心價,而講到咁開心,當然我都問下店主,睇下咩價錢咁開心啦!得出答案係,Pixel 6 128GB 最新賣價係 $4350,而 Pixel 6 Pro 128GB 最新賣價則為 $6550。兩部機都比之前跌價咗好多,特別係大機,更加相差咗千幾蚊𠻹!睇返 12 月嗰陣嘅報價,128GB Pixel 6 Pro 都要 $8080 㗎!而家個價望落就合理返少少。但都係嗰句,比較可惜都係 Lock 咗香港無得用 5G,只能當 4G 手機用,唔係嘅話就 Perfect 啦!

eprice_1_e34731cb42f8bc3395b1b872e94bbe3f.jpeg

Pixel 6 系列兩款手機在外觀設計上相當具有辨識度,包括雙色設計的玻璃背蓋、中島型相機模組設計等,而兩款 Pixel 6 系列機種之間也有一些設計上的小差異。兩款機種均在背面採用了康寧第六代大猩猩玻璃,正面採用的是 Gorilla Glass Victus,並均支援 IP68 防水防塵;而 Pixel 6 的手機邊框採用霧面磨砂設計,Pixel 6 Pro 則為拋光設計(但頂端則為霧面),另外在背面的設計上,Pixel 6 相機中島上方的「額頭」部位比較窄、Pixel 6 Pro 則高了一點。

而 Pixel 6 系列另一賣點,是採用了 Google 自家的 Tensor 處理器,強調在人工智慧與機器學習的效能有大幅提昇,並且也具備 Titan M2 安全晶片,讓它成為最安全的安卓手機之一,詳細性能評測可以睇返當日嘅 Hands On

至於相機部分,兩款機種在主相機的配置上大致相同,均搭配 5000 萬像素 1/1.31 吋感光元件 OIS 標準鏡頭以及 1200 萬像素超廣角鏡頭,而 Pixel 6 Pro 則另外加入一個 4800 萬像素的 4X OIS 潛望式望遠鏡頭,並採用 1/2 吋感光元件,兩機也都內建雷射對焦模組。詳細相機評測可以睇返當日嘅版主試玩

最新新聞