Google 親生仔旗艦大跌價?三千中入手 Pixel 6 系列,即衝?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2022-06-16 19:58 | Google
版主記得,以前講到 Google 親生仔,都有唔少人關注,但因為香港冇行貨賣,加上近年講緊 5G 手機,但居然鎖咗地區,喺香港唔會有 5G 用得到。可能因為咁,所以香港人對親生仔關注度越嚟越低。但其實,我自己對上年推出嘅 Pixel 6 系列相當有興趣,外型夠晒有標誌性,令人一睇就認得呢部係乜手機,記得三月嗰陣,我就同大家講過旺角細舖有開心價,講緊四千幾蚊有交易,但最近留意到,呢個系列手機越嚟越平,最平三千中就買得到,有朋友表示好有興趣,要即刻入手,唔知你又點睇呢?

三千中入手 Google Pixel 6 親生仔旗艦手機

最近留意到,原來 Google Pixel 6 已經越買越平,根據一間網店嘅報價,現時 Pixel 6 水貨最新賣價已經講緊 $3478 - $3490 (視乎顏色而有所出入),相比起三個月前嘅賣價更加有吸引力。但更高階嘅 Pixel 6 Pro,呢間網店就冇貨了,而其他嘅細舖,就大約賣緊 $5600,相比三個月前大約平咗 $1000。呢個價錢你有冇興趣呢?

按這裡有 Google Pixel 6 購買連結

螢幕截圖 2022-06-16 下午7.52.49.jpg

Google Pixel 6 硬件規格

Pixel 6 系列兩款手機在外觀設計上相當具有辨識度,包括雙色設計的玻璃背蓋、中島型相機模組設計等,而兩款 Pixel 6 系列機種之間也有一些設計上的小差異。兩款機種均在背面採用了康寧第六代大猩猩玻璃,正面採用的是 Gorilla Glass Victus,並均支援 IP68 防水防塵;而 Pixel 6 的手機邊框採用霧面磨砂設計,Pixel 6 Pro 則為拋光設計(但頂端則為霧面),另外在背面的設計上,Pixel 6 相機中島上方的「額頭」部位比較窄、Pixel 6 Pro 則高了一點。

而 Pixel 6 系列另一賣點,是採用了 Google 自家的 Tensor 處理器,強調在人工智慧與機器學習的效能有大幅提昇,並且也具備 Titan M2 安全晶片,讓它成為最安全的安卓手機之一,詳細性能評測可以睇返當日嘅 Hands On

至於相機部分,兩款機種在主相機的配置上大致相同,均搭配 5000 萬像素 1/1.31 吋感光元件 OIS 標準鏡頭以及 1200 萬像素超廣角鏡頭,而 Pixel 6 Pro 則另外加入一個 4800 萬像素的 4X OIS 潛望式望遠鏡頭,並採用 1/2 吋感光元件,兩機也都內建雷射對焦模組。詳細相機評測可以睇返當日嘅版主試玩

最新新聞