居然仲有貨!?行場驚見 H 牌 S835 舊旗艦

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-03-13 15:27 | HTC
戴返個頭盔先,今次要講嘅呢部手機,講抵就唔會係抵,不過本來以為已經無貨 - 應該係話唔應該仲有貨,但卻居然無意中畀我行場時,在某零售商見到,忍唔住想同大家分享一下。

FB

講到 H 牌,唔係 HTC 就係 HUAWEI 架啦,不過用到 S835,就肯定唔係華為,而係 HTC。HTC?手機未執㗎咩?未嘅,不過旗艦應該唔會再有,最後一部應該會係 U12+,就算而家佢出新機,相信應該只係一些低中檔的手機。

不過今次行場見到嘅呢部手機,唔係 U12+,如果係 U12+ 都未至於咁驚訝,但居然見到再上一代嘅 U11+!說的是張毛記,寫住「清貨特惠」賣 $2999,但當然呢個價一點也不特惠,只是好奇居然仍有貨~XD 如果你係 HTC Fans,你會唔會考慮入返部回味一下呢?留言討論下啦!

WhatsApp Image 2020-03-13 at 12.48.09 PM.jpeg

HTC U11+ 在文章發表時,張毛記賣價 $2999,按這裡有詳細規格及最新賣價
 

最新新聞