支持 4K 影片攝錄!iPhone SE 3.21 現身,可媲美 iPhone 6s!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-03-17 11:39 | Apple
仲有幾日 (21/3),就係 Apple 春季新品發佈會,果迷們期唔期待呢? 有傳 Apple 好大機會會在今次的發佈會上,發表一部新 iPhone,iPhone 7? 唔係,未有咁快住。如無意外,應該係前陣子傳得火熱的細芒機 iPhone SE。之前其實版主們都同大家分享過 iPhone SE 的傳聞,除左有不少規格資料曝光之外,就連外型都一覽無遺。就在發佈前幾天,再有關於 iPhone SE 的最新消息流出,據聞新 iPhone 的相機會好勁,仲拍得住 iPhone 6s 添!一齊睇下文啦!

//timgm.eprice.com.hk/hk/mobile/img/2016-03/17/204916/prince1025_1_4544_491e26e0d59ead70e2cbc8e3cbe48f9e.jpg

雖然版主自己傾向中意用大芒機,更曾經質疑過,到底 4 吋芒的手機係咪真係合符普遍香港人的口味,但無可否認的是,細芒機始終會有佢嘅市場。根據最新消息指出,Apple 早前在紐約為 iPhone SE 拍攝一段宣傳短片,主打 4K 影片攝錄,而這段短片將會在發佈會上展示俾大家睇。亦即係話,雖然新 iPhone 機仔細細咁,但其實佢嘅規格方面,係可以媲美 iPhone 6,而佢嘅相機更同 iPhone 6s 一樣,能夠拍攝 4K 影片,可謂水準相當高唷!



綜合目前最新的傳聞,iPhone SE 將會採用 4 吋 2.5D 屏幕,並同 iPhone 6s 一樣,具有玫瑰金色。iPhone SE 有傳會採用 1200 萬像素主鏡頭,支持更大的全景拍攝,拍片過程依然能夠自動對焦,而且仲支持 iPhone 6s 的 Live Photos 拍攝 (不過無 3D Touch)。iPhone SE 可能會配備 A9 處理器,並會具備 Apple Pay、NFC 等功能,而且支持藍牙 4.2、VoLTE 以及 802.11ac Wi-Fi。

來源:Apple Insider

最新新聞