AOS、iReserve 同時開放?iPhone 7 Plus 亮黑色 必搶攻略

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-09-09 13:32 | Apple
今朝版主就利用了舊年的數據,分析今年 iPhone 7 有無得炒,而版主估計,大容量大機亮黑色的 iPhone 7 Plus,應該會幾吃香。所以,如果你想預訂 256GB 亮黑色 iPhone 7 Plus 的話,等陣下午三點零一分 Apple Online Store (AOS) 就會開放俾網友進行預訂(按這裡可參考 AOS 提升搶機率的攻略)。但係,版主都有提過,小心同時開放 iReserve,假如 iReserve 真係開啟,又有啲乜野必知重點值得網友注意呢?看下文啦!

iPhone 7 (Facebook).jpg

必知重點 001:甚麼是 iReserve?
相對 AOS 來說,iReserve 可謂係一個零成本的遊戲,點解咁講?因為 AOS 訂機的話,想退機的話,真係會有點麻煩,唔係咁容易,而 iReserve 就簡單得多,直接拎番去 Apple Store 退就 OK。所謂 iReserve,其實就係用來俾網友預約到 Apple 實體專門店買 iPhone 的系統,按照呢兩年 Apple 的做法,在 AOS 預訂的同時,iReserve 都好大機會會同時開啟。最簡單的做法係,首先 Login 定你嘅 Apple ID,然後再選擇 iPhone 型號、容量、顏色、取貨地點,再輸入一些個人資料,之後你會收到認證碼,最後就會有一封確認電郵,到時你就可以按照電郵上的指定時間、地點去買 iPhone 7 啦!

必知重點 002:一定要準備好一個 Apple ID
無論你係利用 AOS 買機,抑或係 iReserve 預留即日買機名額,有 Apple ID 是常識吧?所以呢,無 Apple ID 嘅你地,就快啲趁住 AOS / iReserve 未開放,立即申請番個先!呢點真係好重要!

必知重點 003:準備一個收到 SMS 嘅電話號碼
頭先都講過,當你 Login 左你嘅 Apple ID,入哂所需的資料,Apple 就會透過 SMS 發送認證碼俾你,然後你要用手機 send 番認證去 Apple 指定號碼,而在這個過程中,你會被扣除一個 SMS 收費的。最後當你收到回應認證碼,再填入預訂網站,咁就完成。

必知重點 004:神號唔駛 SMS
以往有部份 Apple ID 係可以跳過 SMS 驗證直接進行 iReserve 的,不過其實都有方法讓你在訂機時,跳過呢個步驟:只要你登入 Apple 網站,開完個 Apple ID 填哂所需資料,Apple 就會俾一個認證碼你。認證完之後再去「雙重驗證碼」的選欄入面,選擇「開始使用」,輸入番你收到 SMS 的手機號碼,然後你會收到一個驗證碼,在電腦上輸入驗證碼,就可以完成啟用雙步驟驗證。之後當你登入 APPLE 官網的時候,你就會先進行 SMS 驗證,到買機果陣就唔駛再驗證多次。

必知重點 005:HKID 最快輸入
揀哂 Model 之後,Apple 會要你輸入你的 HKID 卡號碼,係用黎買機果日核對資料。身份證號碼唔駛理大細階,括號都可以唔駛打,但就唔好入錯。

必知重點 006:iPad / iPhone 有無用?
iPad / iPhone 都有一個叫 Apple Store 嘅 App 用來買 Apple 產品,當然包括 iPhone。而根據上年往績,似乎用呢個 App 訂機的確係有用,所以你有 iPad / iPhone 的話,不妨都開住佢打孖上!

想知 Apple Online Store 預訂有乜野要知,請按這裡。

iPhone 7 & 7 Plus 賣買攻略
四個要點 6 個步驟,下午三點 超快係 AOS 搶 iPhone 7 亮黑
純數據分析!iPhone 7 炒價必升舊年
今年有無得炒?iPhone 7 / iPhone 7 Plus 售價 + 首發地區
訂 iPhone 7 Plus 亮黑 ! 9 / 9 三點鐘 AOS 買機攻略 (附一按即通連結)
Mark 低日子搶 iPhone!iPhone 7 系列 預訂 + 香港賣價!
前代 iPhone 6s 系列、iPhone SE 大減價,最多劈 $1700 入手是時候?


iPhone 7 係文章刊登時,賣價分別為 $5588 (32GB)、$6388 (128GB)  和 $7188 (256GB)。按這裡有更詳細規格
iPhone 7 Plus 係文章刊登時,賣價分別為 $6588 (32GB)、$7388 (128GB)  以及 $8288 (256GB)。按這裡有更詳細規格

最新新聞