iOS15 你升級咗未?有邊幾樣功能你一定要知,一定要試

Keith Yim 2021-09-22 08:52 | Apple
iOS15-fb拷貝.jpg


▲ Podcast 聲音內容

iPhone 用家今日起已可以升級你的 iPhone 軟件至 iOS15 版本。今次係年度升級,增加了不少功能。其實,你在 iPhone 選擇升級之時,手機都會有 Menu 話畀你知有乜嘢,升咗級。老老豆豆,你睇得明嗎?今次,我哋用呢篇簡單文章,再加 Podcast 話俾大家知,有乜功能你一定要知,升級之後你一定要試。

001:照片中的實時文本

在 iOS 15 中,可以使用複製和貼上、查找和翻譯等功能。實時文本適用於照片、螢幕截圖、快速查看和 Safari 以及使用相機的實時預覽。

002: Facetime 升級

支援 Apple Device 對非 Apple Device 使用 FaceTime,主要是透過網頁版實現。而 iPhone 版本 FaceTime 新加了人像模式、貼紙相等功能。

003:專注模式

新增專注模式,可以講係「請勿干擾」升級版,用家可以因應不同情況,設定來電是否靜音,是否淮許個別來電,個別 App 發出通知等等。

004:私密傳送及隱藏式電郵

只要你申請 iCloud+ 即是以往的 iCloud 雲端儲存容量,最低由 HK$8 起,升級支援「私密傳送」及「隱藏式電郵」。前者是透過 Safari 瀏覽器加入近似 VPN 嘅功能,保障私隱;後者是 Apple 提供一個暫用嘅 email address,以保護真實身份。

詳情可喺上面嘅 Podcast,有更詳細嘅解釋說。

最新新聞