Apple 經銷商陳列清貨!最平 $1800 買舊代 iPhone!近半價買 iPad mini

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-10-08 21:27 | Apple
以前每次豐澤有特賣場,版主我都好期待,到底有乜筍貨。而我比較留意嘅,係陳列蘋果產品,我有買過 Apple Watch,有買過 iPhone,雖然陳列產品外觀係無咁靚,不過買之前檢查清楚,平平地有得用,其實都還算可接受。不過,好耐無聽見有特賣場消息,但反而 Apple 經銷商自己,就將陳列 iPhone、iPad、iMac 等清貨,最平 $1800 買到舊代 iPhone,而舊代 iPad mini 更近半價賣。想知詳情,看下文吧!

FB.jpg

說的是 Studio A 以及 DG Lifestyle Store,基本上兩間雖然不同名字,但應該都是同一間公司。而今次陳列產品散佈在各自的四間分店,Studio A 是荃灣大鴻輝、元朗千色匯、屯門市廣場、旺角 MOKO 分店,而 DG Lifestyle Store 則是荃新天地、新蒲崗 Mikiki 以及沙田新城市廣場分店。

而今次清貨 Apple 產品,有 iPhone 12 Pro Max、iPhone 12 Pro、iPhone 12、iPhone 12 mini、iPhone 11、iPhone SE、iMac 21.5 吋 4K (2020)、iMac 21.5 吋 (2020)、iPad Pro 11 吋 (M1)、iPad Air (2020) 以及 iPad mini (2019),還有一些配件。當中 iPhone SE 低至 $1800,而舊代 iPad mini 更只需 $1600,但實機新淨定殘舊,就要親身去睇先知。

* 陳列產品沒有保養,入手前請檢查清楚。

由於每件產品賣的地點都唔同,我就 share 佢哋嘅圖,畀大家了解下啦:
   

最新新聞