【教學】超實用!毋需第三方 App!教你在 iPhone / iPad 上簽名 PDF 文件

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2023-03-16 15:39 | Apple
好多時候,尤其好似我哋做 IT 編輯嘅,新機發佈之前,好多時都有得聽 pre-briefing,但大前提係,你必需簽一份叫做 NDA 嘅文件,即係我哋成日聽嘅保密協議。如果你係用 iPhone 或者 iPad,收到一份咁嘅 PDF 文件,需要你嘅簽名,點樣可以唔使第三方應用程式,都做到簽名呢個動作呢?呢篇文章幫到你!Let's Go!

FB.jpg

雖然有好多第三方應用程式,都可以幫你喺 iPhone 或者  iPad 上,為 PDF 文件檔簽名,例如 DocuSign、Sign Easy 等等,然而其實唔需要第三方軟件,iPhone 同 iPad 上本身已經可以做到對 PDF 檔簽名嘅功能。

只要借助 iOS 入面的標記功能,你可以快速創建和保存簽名,透過 iPhone 或 iPad 的觸控屏,將簽名快速準確的添加到 PDF 檔中。如果你用 Mac,都想做到簽名,macOS 上的「標記」功能入面,你都可以搵到相同嘅簽名選項,甚至可以用 Mac 嘅觸控板去創建簽名、使用相機從實體文本上抓取簽名,或者透過 iPhone 或 iPad 進行輸入。

螢幕截圖 2023-03-16 下午3.20.50.png

如何在 iPhone 和 iPad 上簽署文件?


001: 在 iPhone 或 iPad 上打開 PDF 或其他文件 (也可以在照片應用程式中使用)

002: 點擊標記的選項 (通常在右下角或右上角)

003: 點擊 + 號並選擇「簽名檔」。

004: 現在你可以選擇現有簽名或點擊「加入或移除簽名檔」來管理它們。

005: 把你的簽名放到你想放置的位置,然後用四角的藍點去調整大小。

立即看 Apple 官方的示範



 

最新新聞