快速整理 iPhone 桌面教學!教你一次過搬移多個應用程式

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2023-05-05 19:07 | Apple
用咗 iPhone 咁耐,呢個功能我居然今日先發現到!!!相信有唔少網友都有用 iPhone,而用得智能手機,電話入面有幾十甚至過百個 App 或者遊戲,係一件好常見嘅事。而我好中意間唔中會用資料夾嘅方式,去將唔同嘅 App 分類。以往我都係逐個逐個 App 去拖曳到唔同嘅資料夾度,但對唔住我真係而家先留意到,原來係可以一齊過搬多個 App,知道咗之後,以後要整理堆 App,就方便得多了! 

FB.jpg

一次過搬曳多個 App 教學

之前一直無留意,原來 iPhone 係有得一次過拖曳多個 App 嘅功能,可以令整理應用程式嘅時候,可以效率高啲,方法如下:

001:好似平時拖曳 App 咁,長按要移動嘅應用程式,並進行拖曳,但唔好放手。

002: 用另一隻手指選擇所有你想一齊移動嘅應用程式。

003: 你會見到有個數字顯示你揀咗幾多個 App,呢個時候你就可以將多個 App 搬到去其他資料夾或者分頁度了,相當方便!
 
IMG_4313.PNG  

最新新聞