華為摺疊屏幕手機 Mate X 大陸有炒價 買到 5 部三星 Galaxy Fold

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2019-11-21 18:07 | Huawei
繼三星推出摺疊屏幕手機 Galaxy Fold 之後,華為亦都在中國大陸發表了其品牌摺疊屏幕手機 Mate X,但可能因為貨源短缺的關係,版主發現大陸竟然炒價賣,而且個炒近天價,幾乎可以買到 5 部三星 Galaxy Fold!有無咁誇張?睇下文啦!

FB.jpg

華為摺疊手機 Mate X 在中國大陸開賣已經差不多一星期,不過貨源太少,令到香港想拎水貨返嚟賣,都有困難。更重要係,因為大陸有炒價,而且炒到一個可怕數字,本來剛開賣果陣,炒價仲係 5 萬多人民幣,已經係誇張,今日睇甚至炒到去 68000 人民幣,折合港幣約 $75732,差不多夠買 5 部三星 Galaxy Fold。

螢幕截圖 2019-11-21 下午6.01.19.png

最恐怖的是,版主聽聞呢,呢個價錢居然真係有人買,到底係啲人太愛國,抑或係太有錢呢?總之我聽到 O 哂嘴。大陸炒價炒到咁勁,水貨舖暫時都唔敢入住,連佢哋都無把握用呢個價買返嚟,仲有無人接佢哋啲貨。痴線,真係太痴線,網友又點睇呢?
 

最新新聞