千一蚊平價 Sony 入門4G 機! E4g 版主速試

Lawrence 2015-03-07 20:14 | Sony
昨日版主 Keith 就分享過 Sony 即將推出一部目前定價最平的入門 4G 機 E4g ,定價千一蚊左右,三月底至四月頭就會開賣。坦白講呢部手機規格實在唔算出色,但實際使用上又係咪真係比唔到驚喜大家呢?今次版主的初步上手試或者可以比到大家唔同的睇法啊,一齊睇下文啦!

01.jpg

先簡介一下呢部 4.7 吋屏幕入門機的規格,呢部 E4g 除左支援 4G 之外,屏幕解析度只有 540 x 960 ,HD等級都未有,處理器方面就係 MT6732 1.5GHz 四核心,搭配 1GB RAM 同 8GB ROM 。相機方面就係 500 萬像素主鏡頭就 200 萬像素前鏡搭配。另外 E4g 有 2300mAh 電池,官方表示可使用 2 日,但就無防水功能。

雖然規格上 E4g 搖格並唔出色,但係手感就相當唔錯。相信因為外形上用左圓滾滾的對稱線條,同 Nokia 之前的 Lumia 620 相似;而且 4.7 吋屏幕亦唔大,令手機的體型比較細,所以係手感上算係幾好揸手,幾服貼的。最後, Sony E4g 係香港開賣時間目前仍未定,而售價方面就係145 美元(折合 HK$1,125)。唔講咁多,大家睇圖啦!

02.jpg
▲ 機背採用磨砂材質,一樣圓胖胖。

03.jpg
▲ 右側安排音量鍵和 Sony Xperia 招牌的電源按鍵。

13.jpg
▲ 500 萬畫素主相機附 LED。根據前一代 E3 的經驗, E4g 來到香港有 NFC 的機會係大的。

11.jpg
▲ 機頂有 3.5mm 耳機孔。

12.jpg
▲ 喇叭設置在機身背面底部。

05.jpg
▲ 4.7 吋 TFT 螢幕,解像度 540 x 960 雖然低,但現場睇,係亮度最高的設定下,效果比預期好少少。

07.jpg
▲ 預設多種拍攝模式,注意在入門機種如 E4g 身上,是用自動場景辨識,沒有金色的智慧場景。

09.jpg
▲ 用戶可自行下載更多照相應用,擴充相機功能。

10.jpg
▲ 用上 4x5 程式集圖示排列,圖標尺寸不細,很容易辨識。

14.jpg
▲ E4g 內建 8GB ROM,剩餘空間最高 4.8G,確實可能唔夠用家使用。

15.jpg
▲ 雖然 M4 Aqua 同 Z4 Tablet 都預載 5.0 ,但 E4g 就只係搭載 Android 4.4。

一分錢一分貨,睇完速試相信大家都會明白呢個道理。以目前來講,性價比最高的千元價位手機未必係佢,但 E4g 又係 Sony 出品質量有一定保證,唔知大家又會否考慮入手一部作為後備機呢?不妨留言講下啦。icon

最新新聞