Sony 六吋芒皇 Xperia XA Ultra 有價!即日有得訂!

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2016-06-22 18:11 | Sony
Sony Xperia X Performance、Xperia X 以及 Xperia XA 三機早幾日已經在各大舖、細舖正式開賣,不過似乎不少網友覺得,這次 X 系列三機吸引力不大,或者是因為用上 5 吋芒的關係,反而尚未開賣的 6 吋大芒新機 XA Ultra,更值得期待。期待歸期待,如果賣價太貴,網友應該都要考慮一下,對於 XA Ultra,目前大家最想知的,應該係佢賣幾錢,今日終於有消息了! 想知 XA Ultra 賣價,睇下文啦!

XA Ultra(Facebook).jpg

就在數小時之前,網店 Expansys Hong Kong 就在其 Facebook 專頁發文,表示 Sony Xperia XA Ultra 現已接受預購,代表 Sony 呢部 6 吋新機終於要正式抵港。重點是,在發文中,Expansys 亦寫上了 Xperia XA Ultra 的價錢,預購價為 HK $3495,但正式開賣日期未知,預計會在 7 月有售。呢個價錢,跟昔日 Xperia C5 Ultra 推出的售價相若,不知大家又是否可以接受呢?

Screen Shot 2016-06-22 at 5.58.58 pm.png
▲ 在 Expansys Hong Kong Facebook 專頁上,表示 Xperia XA Ultra 現已開始接受預訂,預購價為 $3495。

Sony Xperia XA Ultra 可以說是放大版的 Xperia XA,配備 6 吋 FHD 大屏幕,跟 Xperia XA 一樣,都是採用了接近無邊框設計,外型上都算靚靚仔仔。除了大芒之外,Xperia XA Ultra 一個吸引版主之處,在於它的相機部份,配備 2150 萬像素主鏡頭,支持混合式自動對焦以及快速啟動連拍攝功能,不特止,前置鏡頭仲有 1600 萬像素,而且仲有 Sony 嘅低感光處理器以及智能自拍閃光燈,對於中意自拍的網友來說,呢部 Xperia XA Ultra 應該都算是一個不錯的選擇。

可惜的是,Xperia XA Ultra 用上了 MTK MT6755 (Helio P10) 八核心處理器,而 MTK 處理器其中一個弱點是,GPU 效能相對較弱,玩 3D 遊戲的話或者會有點兒吃力。Xperia XA Ultra 內置 3GB RAM 以及 16GB ROM,儲存空間不足是缺點,但勝在可以支持最高 2TB microSD 卡,彌補不足。呢部機,呢個價錢,網友又點睇呢?

### 23/6 補充消息 ###
在 Expansys Hong Kong Facebook 專頁上有關 XA Ultra 的發文已被刪除,代表這個預售已經暫停左。另外,要提提大家,Expansys Hong Kong 這間網店並不是賣行貨機的,價錢方面只是讓大家作個參考。到底香港行貨會賣幾錢,記得密切留意版主們的報導!

來源:Expansys Hong Kong Facebook

最新新聞