望遠鏡也能拍照?Sugar F11 雙鏡 5000 萬像,放大 22 倍依然清楚

管理員 2017-08-28 11:05 | Sugar
有人話,新出嘅手機,無雙鏡頭一定好蝕底!不過,暫時黎講,雙鏡頭手機都唔算大眾化,貴起上來要六七千蚊,有幾款比較平,但唔係玩最潮嘅光學變焦雙鏡!咁我又想有光學變焦雙鏡玩意,又要抵用好玩,有乜好選擇?有!今次筆者就誠意推介各位入手呢部全新 Sugar F11。

fb05.jpg


雙鏡 2 倍變焦功能,加上 5.5 吋 Full HD 大芒

今時今日 SUGAR 手機已經結合時尚更開始推出更多不同手機功能。就好似最新呢款 F11 已經擁有雙鏡 2 倍變焦功能,加上 5.5 吋 Full HD 大芒,望落都好大方得體。今次借到的香檳金,作為男性筆者都想俾個 Like。

731958811.jpg
▲ SUGAR F11 設計大路。

482741334.jpg
▲ 香檳金都好順眼。 

195998799.jpg
▲ F11 都保留了一粒 SWAROVSKI ZIRCONIA  寶石,但只有一粒,低調地在機底。

1273575629.jpg
▲  機背有指紋認證,做到極速 0.18 秒指紋解鎖 。

雙鏡頭,長焦距支援  2x 光學焦變

SUGAR F11 最大特別是配備了雙鏡設計!後面的標準鏡頭,支援 1300 萬像素拍攝,支援 F2.0 大光圈及 PDAF 相位對焦;而令一個鏡頭,則是 F2.2 光圈的 800萬像素長焦距鏡頭,令 F11 可以做 2 倍光學變焦,清晰 Zoom 近效果。F11 雙鏡頭合拍為一,為相片帶來 2 倍光學變焦及 9 倍數碼變焦,令大家更容易遠距離紀錄事物。

917949570.jpg
▲  F11 包括兩組後置鏡頭,包括一組 1300 萬像素拍攝,支援 F2.0 大光圈及 PDAF 相位對焦標準鏡頭;而令一個鏡頭,則是 F2.2 光圈的 800萬像素長焦距鏡頭,

與此同時,SUGAR F11 亦有幾個好好玩嘅攝影功能,以一部二千五有找嘅手機來講,相當唔錯!
001:  透過芬蘭 Visidon 影像技術,可以係標準或長焦距鏡頭下,拍攝由4張相片合成的相片,最高可達 5000 萬超像素,把相片放大 22  倍都可以好清楚。

002 : 支援 Timelapse  縮時攝影,高達300倍加速並支援 1080p 解像度,影日落日出都 OK 

003:  SUGAR F11 前後鏡頭均設有自動識別臉孔及背景虛化功能,令人像拍攝更突出。 

004:  SUGAR F11 前後鏡頭支援多人美顏錄影


ok01.jpg
▲ 支援 F2.0 大光圈,容易拍出具景深靚相。
 
1.jpeg
▲ F11 的千三萬像素相機,生產出來嘅相片,顏色相當豐富。

real01.jpg
▲   手機有專業模式,也有縮時拍攝玩意。

0k07-5000.jpg
▲  這張就是用 5000 萬超像素拍攝,在打八號風前一天,黃昏六點的天空,放大來睇,可見當中的細緻度。

zoom01.jpg zoom02.jpg
▲ 另一個長焦距相機有乜用?以睇花為例,你可以直接用長焦距鏡頭,作為 2X 光學變焦,把花影得更清楚。

wide.jpg close.jpg
▲ 影風景,有長焦距鏡頭,要 Zoom in (靠右) 容易之餘,亦更有質素。

z01.jpg z02.jpg
▲ 左面是用了「超像素拍攝」的照片,達五千萬像素,因為像素夠大,連遠方 Close up 的路牌廣告字款,亦可透過放大照片睇得清清楚楚。

03.jpg
▲ 用 F11 影食物,效果十分理想。

04.jpg
▲​ 透過自動識別臉孔及背景虛化功能,可拍出不錯嘅人像照片。


▲ SUGAR F11 仲可以拍到縮時短片,呢個效果你都可以拍到架。

防偷窺手機 • 杜絕資料外洩

SUGAR一向注重手機保安的重要性,F11內置智能防偷窺功能,包括Apps Lock、文件鎖及指紋認證,全方位保障用家的資料安全。只要有人試圖登入而錯誤輸入密碼,手機會無聲無色地將對方容貌拍下,用家可以清楚知道偷窺者相貌及偷看時間日期等資料。另外,F11支援極速0.18秒指紋解鎖,快速又安全,讓用家在工作或是生活中都能有獨立的隱私空間。

01.jpg
▲ 想偷按密碼?其實 F11 已拍下偷看者的樣貌,偷看時間及日期了。

未命名-1.jpg
▲  與此同時,只需用三隻手指向下掃,就可以截取多頁內容。平時想同朋友開心share 長 post,就唔洗分幾次截圖,以後三隻手指向下掃就已經 Screen Cap 到底。圖中見到,左面是其他手機的 Screen Cap,右面是 Sugar F11 的 Screen Cap,可以一次過成頁咁 Cap 圖,真係又爽又方便喎。

基本規格方面,SUGAR F11 採用 Qualcomm 出品嘅八核心處理器,內置 4GB RAM、64GB ROM 及支援 micro SD (最高支援 128 GB)。系統方面,運行基於 Android 6.0.1 開發的 SUGAR OS 3.1 系統,配備 3000mAh 電池。筆者小試幾日,運作順暢,日常使用沒大問題。 F11 設有全網通,中港4G完全無問題,方便經常中港來往既人。另外,SUGAR更設有中港澳聯保,就算去到內地、澳門都一樣享有售後保障。

SUGAR F11 建議零售價如下:
型號 顏色 發售日期 建議零售價
SUGAR F11 香檳金、鈦空灰、冰川藍 (火焰橙 發售日期待定) 9月1日 HK2,498元

資料由客戶提供

最新新聞