挑機華為 Mate 20X?Razer Phone 2 賣呢個價,有無睇頭?

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2018-11-06 16:35 | Razer
電競手機愈趨流行,除咗 ROG Phone、華為 Mate 20X、黑鯊 Helo,今年仲會有 Razer Phone 2。上年 Razer 剛推出第一代 Razer Phone,網友反應極為冷淡,甚至香港銷量亦強差人意,今次推出第二代,除咗外觀更型格,性能亦有提升,會唔會令銷量有起色呢?賣得平,都唔介意支持下嘅,賣得貴,就......即刻睇下賣幾錢先啦!

Razer(Facebook).jpg

Razer Phone 2 明日會在香港發表,不過版主已預先收到風,得知 Razer Phone 2 的香港賣價。根據版主收到的消息,Razer Phone 2 香港賣價會係 $6799,呢個價網友會接受嗎?記得早前版主搶先做開箱評測,就提過佢今次機背 logo 終於識着燈,有返電競果種感覺,但相比起對手如 ROG Phone,就似乎欠缺齊全的電競專用配件,一較之下可能會爭咁啲吸引力。

Razer Phone 2 搶先開箱評測!外型、音效、打機、影相速試

不過,當時亦都有網友表示,「總會有雷蛇粉會買吧,我就是其中一個」。看完 Razer Phone 2 的香港賣價,你又會否真的入手呢?其他網友,又對佢有無興趣呢,抑或會考慮其他的電競手機?留言討論下啦!

Razer Phone 2 在文章發表時,建議零售價為 $6799,按這裡有詳細規格及最新賣價

最新新聞