最快十月有得用!iOS13 爆八達通卡可加至 Apple Pay

Wilson Li 2019-06-25 14:44 | 科技新知

我最期待的畫面出現了!今舖真係終極大新聞!一直以來只有 Samsung 用戶,先至可以使用的 Smart Octopus 服務,然而最新消息指出,八達通將可以加入 Apple Pay,好似 Samsung 手機咁用到 Smart Octopus!呢個消息,係唔係好正呢!邊部 iPhone 先用到,下文再講!

FB.jpg

八達通公司首次在香港推出 Smart Octopus,將呢個咁重要的功能,獨家畀咗 Samsung,令到香港唔少用緊 iPhone 的用家,感到很失望。然而,從 iOS 13 beta 的程式碼中我們可以找到蛛絲馬跡,iOS 13 的 Apple Pay 將支持八達通,手機當八達通用,就好似日本的 Suica 西瓜卡。而呢項功能,相信最快會在 10 月伴隨新 iPhone 一同推出。 

而支持 Smart Octopus 的 iPhone 設備如下:

- 日版 iPhone 7 / 7 Plus (未能確定其他版本的 iPhone 7 / 7 Plus 會否支援,但存在這個可能性)
- iPhone 8 / 8 Plus
- iPhone X
- iPhone XS / XS Max
- iPhone XR
- Apple Watch 3 或之後版本

octopus.jpg


▲ 在 iOS 13 beta 嘅程式裡面,已寫明支援 Octopus 八達通及香港字樣。

特別要注意的是,由於 iPhone XR 和 iPhone XS 系列都配備 A12 Bionic 獨有的 Express Card,而且手機本身已預留部份電量作 Express Card 用途,就算在手機電量不足的情況下,都能夠提供高達 5 小時的 Express Card 使用時間。

來源:ATADistance

最新新聞