政府推武漢肺炎感染地圖 一頁即睇香港確診數字、高危地點

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-02-04 16:41 | 科技新知
上次就提到,有網民推出「武漢肺炎民間資訊」,話畀大家知哪些藥房有炒價 / 賣假口罩,同時亦都有頁面話畀大家知,邊啲地區屬於高危。而香港政府就有樣學樣,推出一個武漢肺炎感染地圖,功能就同「武漢肺炎民間資訊」類近,都係會顯示比較高危的地方,但另外就會話畀大家知,目前有幾多宗確診個案、懷疑個案等資料,都叫做多個途徑畀大家參考下。

FB

跟「武漢肺炎民間資訊」不同,政府這個網站是用一頁式設計,最搶眼的地方可以見到「確診個案」、「仍住院接受檢查個案」、「排除感染個案」以及「符合呈報準則個案的數字」、而右邊則記錄了確診的病人在何時、何地確診。

至於左手邊有幅地圖,上面見到紅點的,就表示在 14 日內確診病人曾經逗留過的建築物,即話畀大家知邊啲地方屬高危,要特別注意,平時無事就少啲過去附近。

雖然網站都算清晰,不過版主認為應該要加入確診患者的情況 update,到底是已康復,抑或點,就好似今日就話有 39 歲患者死亡,應該要加入在內。網友又點睇呢?

螢幕截圖 2020-02-04 下午4.34.12.png
 

最新新聞