7-11 盒裝口罩開賣!呢個規格你 thx 唔 thx

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2020-03-19 16:15 | 科技新知
喂喂喂!又係發現新大陸時間!話說版主 Keith 經過 7-11 便利店,居然發現出現了盒裝口罩,不過係一間印尼公司,而且 check 過,盒口罩 background 居然係咁!即刻睇下啦!

FB

呢盒口罩個品牌叫 General Care,係一間印尼公司,突然在 7-11 便利店開賣,雖然無標價錢,但店員嘟過機,話 $280 一盒 (後尾去咗另一間 7-11 就有標價,下面已補圖)。其實係貴㗎,不過出面買都差唔多呢個價錢,但呢樣都唔係重點。
   
 
從包裝盒上可以見到,雖然係印尼品牌,但都係 Made in China。呢點都算,畢竟中國係全球最大口罩生產地,Made in China 其實都唔會覺得好出奇。但重點來了!原來呢盒口罩嘅生產工廠居然係喺湖北!睇完,你仲敢唔敢買?

順帶一提,呢盒口罩包裝盒上沒有寫明甚麼 BFE PFE 的規格,但根據其工廠網站提供的證書,如無意外應該是只有 99% 的 BFE 而沒有 PFE 認證。$280,你又要幾多盒 Thx 呢?

最新新聞