特朗普 Facebook、Twitter 賬戶被封 網民怒轉 MeWe 致死機 (已修復)

左定坤 (Cho Ting Kwan) 2021-01-09 17:52 | 電腦硬件
相信之前已經有唔少的網友,由 Facebook 轉會用 MeWe,不過最近再一次大爆轉會潮,最主要原因相信係美國總統特朗普 Facebook、Twitter 賬號被封,導致惹來不少質疑,連美國總統都敢封,到底這些平台還有沒有言論自由,甚至乎有網民指出,是不是已經逐漸「微博化」。難怪會激起民憤,突如其來有大量網友轉會 MeWe,導致一度 Down 機啦。不過,MeWe 同大家講,你哋可以放心,因為已經搞掂哂,回復正常。

FB.jpg

MeWe 出咗個 post,就表示已經解決短暫 Down 機的問題,問題發生嘅原因在於突如其來有大量新成員同時加入、上傳相片 / 影片等等,Server 負荷過度所以咪出事囉。不過,而家已經回復正常,大家繼續可以透過 MeWe,享受快速以及順暢嘅體驗。網友又開咗 MeWe 賬號未呢?

輕輕推一下,我哋 ePrice 都已經有 MeWe Page 喇,未 Follow 嘅記得撳呢度 Follow 下我哋喇!

最新新聞