看更多

最新上市

看更多

精選評測

  • 唔駛一千,上手 Android 6.0! 呢部行貨機,係咪咁抵玩?
    Android6.0已經推出了一段時間,開始變得愈來愈普及,有得升級的舊機亦隨之增加。而新一批的智能手機,更大多本身已預載左,想玩Android6.0,真係愈來愈容易。如果你部手機太舊,想玩都無得升級,諗諗下覺得都係時候換機了,有乜法子可以平玩Android6.0?LG的K系列都已經叫抵玩,但其實不用上台,千元有找買到Android6.0手機,亦未必不可能。呢部ZTEBladeV7Lite,大家點睇?
  • 可能係最平的 S810 旗艦!三千五蚊 Nubia Z9 Max 開箱試玩
    上星期小米係大陸士佈小米Note頂配版開賣時,ZTE(中興)旗下的品牌Nubia亦係同日推出左一部「無邊框」兼有4GBRAM的NubiaZ9。雖然係外型同性價比上都好吸引但佢要成六千蚊(4999人仔)的賣價應該嚇怕左不少朋友。其實Nubia係較早時間就推出左一部Z9Max,屏幕更大之餘價錢都「親民」得多,規格上都有QualcommS810加3GBRAM。近日呢部機就來左香港,版主當然要試玩下!有興趣的朋友一齊睇下呢部可能係最平的S810手機開箱啦!
  • Zenfone 2 性價比大敵!16MP +FHD 強機 nubia Z9 Mini 開箱
    上星期同大家講ASUS既高階版Zenfone2要延期開賣,去到17號先到貨應該大家都等得好心急吧!版主Lawrence就玩左幾日Zenfone2啦,聽佢講番軟件方面都未係完美,仍然有一堆小問題發生。其實呢兩日都有新機到港,不過就就唔係行貨,而係大陸剛開賣既nubiaZ9Mini,呢部機主打都係平價有FHD屏幕同埋有16MP既高像素相機,夠唔夠同Zenfone2拼?即刻同大家做個開箱!
  • 4G 雙卡+ 64bit 八核!ZTE Blade S6 上手試跑分
    2014年對ZTE來講可以算係滿意的一年,用上「大件夾抵食」策略而推出的手機例如Nubiaz7max都得到不錯的評價,相信唔少人係今次推出BladeS6時都會有所期待。而頗出人意料之外地,同早前有關BladeS6的傳聞不同,BladeS6今次用左QualcommS615CPU同1300萬像素相機,唔知$1999呢個賣價大家又覺得點呢?版主就試玩過呢部手機,可以同大家分享一下心得,快啲Click入黎睇啦!
  • 紅米 Note 4G 又一性價比大敵!ZTE V5 Max 抵港開箱試玩!
    其實版主有時間就會睇留意,尋日係紅米Note4G開賣既消息入面,留意到有朋友提到ZTEV5Max比起紅米Note4G更強勁,我亦留意到香港已經有水貨到左,所以今日就去同大家試玩。呢部用QualcommS410四核處理器既新機會唔真係如網友所言,大勝紅米Note4GLTE?入黎睇下版主既開箱試玩就知道!
  • 到貨 $3,180 火速賣斷!nubia Z7 Max 鬥 OnePlus One 邊個抵?
    早幾日同大家講過有一部賣$2,300左右既S801手機nubiaZ7Mini,今日另一部nubia既手機Z7Max香港都到貨啦。呢部手機除左用更大既5.5吋屏幕之外,亦升級左QualcommS8012.5GHz四核心處理器同埋32GBROM,到貨價$3,000左右。不過貨量就相當少,到貨到耐就已經賣斷啦!呢部機係咪真係咁抵玩?想知道就Click入黎睇睇啦!
  • $1,499 絕平 4G 機現身!ZTE Blade Vec 版主 Hands-on 試跑分!
    今日ZTE發佈一部平價既4GLTE手機ZTEBladeVec,開價$1,499為4GLTE+四核手機開出一個相當低既價錢,而官方強調佢係一部預裝GoogleNowLauncher既非Nexus手機,換句話說除左有必須既GooglePlayStore之外,佢仲係運行原生Google介面,係咪真係可以贏到MotorolaMotoG?版主Eddie就試玩過,即刻同大家分享一下心得。
  • 4G 性價比首選?$2,400 S801手機 ZTE Grand S II LTE 評測!
    講到支援4GLTE既旗艦手機,網友既首選係邊部呢?會係HTCOne(M8)、SonyXperiaZ2、SamsungGalaxyS5、定係將會係香港發佈既LGG3呢?係新一代Nexus手機登場之前,就已經有一部採用QualcommS801既性價比手機登場,就係賣$2,400既ZTEGanndSIILTE啦。相對於買唔到既OnePlusOne,佢會唔會係一個更好既選擇呢?入黎睇下中國大陸版主試玩你就知!
  • 挑戰大廠地位!ZTE Grand Memo、 Grand S 實機試玩
    講到中國廠商如華為、ZTE,大家可能首先會想到千元級數的中、低階手機,不過今年之後內地廠商的形像可以要改變了。在年初的CES、MWC中,ZTE都發佈了具備不同特色的高階Android手機,希望今年打入高階市場,與其他手機大廠一爭長短!在之前到ZTE深圳總部的參觀中,版主是見識到他們雄厚的專利和資本,其實他們也成為了全球第四大的手機廠商了,要挑戰世界絕對不是不可能的,今次版主有幸試玩到ZTE將要推出的高階機款ZTEGrandMemo和GrandS,現在就跟大家分享一下試
  • 三千蚊有 4G! ZTE Grand X LTE 實力試
    4G手機多數好貴,加上覆蓋問題,弄得多人講,無人用!中國移動香港夥拍ZTE推出廉價4GLTE手機,淨機價$3180,若果上台,零機價預繳更平過三千。雖然賣得平,但卻使用跟HTCOneXL同級的QualcommS4MSM8960處理器,效能係咪咁勁呢?