實測 HSBC PayMe 推「群組利是」!開運派錢係咪咁好玩

Keith Yim 2022-01-24 21:16 | 聲音內容
payme-fb.jpg
[SEP]
話說最近 HSBC 嘅 PayMe 推出咗「群組利是」功能,即係派錢(利是)俾你朋友。PayMe 「群組利是」其實有好多玩法。當中無指定「開運利是」相當好玩!我哋最近喺 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」裡面跟現場 Live 收聽、收睇觀眾玩過,大家都大叫好玩,仲要我哋加場去玩!

PayMe 最好玩

近日收到唔少資訊,銀行、電子銀包都推出電子利是功能,但講到好玩,一定係 HSBC 嘅 PayMe。PayMe 市佔相當高,雖然唔多用嚟買嘢,但朋友間過數、夾錢食飯十有九用 PayMe。而 PayMe 戶口,無一百都幾十蚊,用嚟派電子利是,是最方便呀。今年  2022 年 PayMe 向微信錢包學習,推出派利是遊戲。其實,今次 PayMe 「群組利是」兩個玩法。只要更新 PayMe 手機 App,大家咪見到最底部中間位置咪有個 PayMe logo 嘅,撳入去。會見到除咗有「向商店付款」、「掃描」、「向朋友過數」、「收款」之外,而家仲多咗個叫「派群組利是」嘅功能,就係呢個。

有「指定收款人」同埋「無指定收款人」兩個選項,呢度應該唔難明,簡單啲嚟講,「指定收款人」就係自私派,你揀你想派畀咩嘢人,然後一次過咁派錢畀佢哋;而「無指定收款人」呢,就好玩好多,即係例如我哋 Clubhouse 節目入面,或者 Telegram 群組,只要扔條 Link 出嚟,大家就可以搶。我同你,可以唔係 PayMe friend,但你一擁有條 Link,你撳入去都有機會收到錢 (當然大家都要有用 PayMe 啦)。

開運利是唔知送、收幾多錢

「無指定收款人」又有「定額利是」同埋「開運利是」兩種玩法,而「開運利是」就係最好玩之處。你可以 set 你要派幾多封,要派出嘅利是總額係幾多,然後收錢果個就隨機收到金額,最低可能會收到 $0.01,純靠運氣。例如我要派 $200嘅「開運利是」,set 派 30 封出去,可能有機會 A 就收到 $100,B 就收 $0.01,都唔出奇,就同抽獎玩法一樣。

a91.jpg
▲  以當日試玩為,拎咗 HK$200 玩 「開運利是」,最幸運嗰位聽眾,一次攞咗 $13.8。當然有人係一蚊都無啦,睇你嗰日有無運咁囉。

喺 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」裡面,我哋拎咗 HK$200 玩 「開運利是」,派畀大家,志在同大家玩下,30 個名額,睇下面我哋 attach 咗當日房間嘅內容 (後半部份)大家就會聽到、睇到當日玩得大家有幾開心!


▲ 上面係 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」嘅免費 Web 版重温,今集關於 PayMe 試玩,喺節目後半,之前仲有教你用 Opera 全新元宇宙 Web Browser。如果想有更好體驗,歡迎網友下載 Clubhouse 呢個 App,並點入呢度收聽重温

最新新聞