不是 Chris Rock!奧斯卡頒獎禮最大贏家喺 Apple

Keith Yim 2022-03-29 21:04 | 聲音內容
oscar01.jpg

除了香港及中國大陸,全球嘅疫情都在「與病毒共存」下,不斷緩解中。大型影視活動都回歸了。喺 2022 年 3 月 28 日,美國嘅奧斯卡頒獎典禮重回實體節目,雖然香港無電視台肯直播,但奧斯卡的結果,我哋睇到串流媒體行業製作的電影,已去到專業及可以得獎嘅質素。今次,大贏家一定是蘋果。蘋果的 Apple TV+ 一直不及同級對手 Netflix、Disney Plus 或者 HBO。但今次 Apple TV+ 出品嘅電影 CODA 贏得了奧斯卡最佳電影獎,Netflix、HBO 及 Disney Plus 都有不少影片得到奧斯卡獎。

串流媒體在奧斯卡頒獎典禮上獲得重要獎項

Apple TV + 嘅 CODA,香港譯作「心之旋律」在美國嘅戲院上映了幾場就放上 Apple+ 全球播放,月費只要 HK$38 你可以無限任睇,當然 Apple TV+ 也有其他獨家電影及戲集。 「心之旋律」最後贏得了奧斯卡最佳電影獎,也同時由演員 Troy Kotsur 得到最佳男配角。最佳電影提名名單,亦包括了早前在香港都一樣 Hit 爆,嚟自 Netflix 平台嘅「Dont Look Up,千萬别抬頭」。而 Netflix、HBO 及 Disney Plus 都有不同嘅影片得獎及獲得提名。

螢幕截圖 2022-03-29 下午8.58.58.jpg

ch.jpg  

大家只要 Click 呢條連結,就可以聽到喺三月廿九日,Clubhouse 嘅節目「輕鬆講科技」,我哋同大家數下,幾套出自串流平台嘅電影,喺奧斯卡可以點樣威。如此同時,我哋都講到 iPhone SE 3 不好賣,令蘋果要減產及版主點唔會揀支援 5G 嘅 iPhone SE 3 原因。

Clubhouse 家陣已有 Web Replay 功能,若果你部手機無裝 Clubhouse 或者用緊電腦,都可以直接透過瀏覽器收聽重温。我哋誠邀大家加入成為 Clubouse 會員,喺 Google Play Store 或者 Apple Appstore 下載 Clubhouse,用手機號碼免費登記做會員,就可以連我哋做節目嗰陣,係房間跟網友嘅互動情況,當中分享的文字及連結資訊都可以睇晒。此外,更可以喺星期二及四,中午一點半參加「輕鬆講科技」直播,舉手跟主持人聊天打氣。

Clubhouse 有無嘢聽?Click 呢度,每日精選房間重温即時送上

最新新聞