利用人工智能 ChatGPT 預測 Bitcoin 價格,可以成功嗎?

DanielTangHK 2023-01-25 09:19 | 聲音內容
投資其實都是關注資料搜集和分析數據,精明的投資者就是懂得分析數據來預測股市。而人工智能,OpenAI 介面ChatGPT 正好是一個擁有人工智能分析的產物,那麼請 ChatGPT 能估算到比特幣 Bitcoin 未來的升幅嗎? 

chatGPT-fb.jpeg

何謂 ChatGPT

ChatGPT 是 Elon Musk 有份投資的 OpenAI,一個專門製作 AI 服務的公司。ChatGPT 最新版本震是透過一問一答,叫出 ChatGPT 喺佢地嘅大數據的分析和人工智能和機器學習分享不同資訊。今次係節目裡面,我們試試叫 ChatGPT 預測比特幣的走勢,直接問佢係唔會成功,但點様問佢,ChatGPT 先會答到你今年 BitCoin 走勢,呢啲預測又係可信嗎?

chatGPT01.jpeg
▲ 這個 ChatGPT 一時聰明一時笨,好似呢張圖,叫佢講一句要用 Apple 為最後一個字嘅句字,ChatGPT 都攪錯晒。


▲ 想知點樣先可以令 ChatGPT 開金口,只要 Click 上圖播放鍵即可 ,就可以立即收聽( Click 這裡也可以用獨立網頁或 Clubhouse App 收聽)按這裏有節目選用的圖片集及相關資料 LINK 。

此部份 Podcast 嚟自 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」 。此外,我哋喺非公眾假期星期二及四,中午一點半參加「輕鬆講科技」直播,舉手跟主持人聊天打氣。Clubhouse 亦支持 Web Replay 及直播功能,若果你部手機沒有安裝 Clubhouse 或者你正在使用電腦,都可以直接透過瀏覽器收聽直播及重温。

最新新聞