人窮連薯條都食唔起,但係想慳錢竟然就要買 iPhone!?

DanielTangHK 2023-04-30 11:12 | 聲音內容
古語有云:「男人一生,只為尋覓一個肯同自己挨麥記嘅女人」,不過都 2023 年了,去麥當勞食薯條可能都已經算「奢侈」了。不過想食麥記慳錢買手機,最佳的選擇竟然是買 iPhone!?

eprice-ch mcdonald.jpg
近日麥當勞就在美國召開財務電話會議,在會議中提及由於經濟不明朗因素,今年麥當勞的平均點餐產品數量有所下降,以前的「叫多一個薯條」情況有所下滑,真是名符其實食麥記不算慘,連薯條都冇得食先最慘!當

然「慳錢」行為不會只限於餐飲界,連電子產品也出現「慳錢潮」,去年蘋果在翻新手機的銷售上升了 16%,二手智能手機市場佔比達到 49%。


螢幕擷取畫面 2023-04-27 165716.png
▲在美國的翻新 iPhone。收聽節目裡面,主持人分享了為何翻新手機會那麼好賣,還有那裏的翻新機最好賣。按這裏有節目選用的圖片集及相關資料 LINK 。


▲要慳錢就要買 iPhone?只要在上面 web 介面或這條 Link ,就可以立即收聽(用網頁或 Clubhouse App)。

此部份 Podcast 嚟自 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」 。非公眾假期星期二及四,中午一點半,歡迎參加「輕鬆講科技」直播,舉手跟主持人聊天打氣。Clubhouse 亦支持 Web Replay 及直播功能,若果你部手機沒有安裝 Clubhouse 或者你正在使用電腦,都可以直接透過瀏覽器收聽直播及重温。點樣聽直播?立即安裝 Clubhouse 加入我哋嘅「輕鬆講科技」 House 就可以收到我哋開房嘅通知

最新新聞