仲危險過打核戰!?人工智能公司老闆倒戈話 AI 好危險!佢哋嘅想法其實係...

DanielTangHK 2023-06-04 12:09 | 聲音內容
早幾個月 Elon Musk 聯署要求 OpenAI 暫時最新人工智能的開發,不過當時這幅公開信都沒有甚麼人理會。但是事隔幾個月,又有專家聯署警告 AI「危險過核彈」,今次竟然連 OpenAI、Google DeepMind CEO 都有簽署。吓!?倒自己米?究竟發生了甚麼事?AI 人工智能真係咁危險?

eprice-ch ai fall.jpg

AI 大佬講乜嘢

最近,包括了 OpenAI CEO :Sam Altman、Google DeepMind CEO :Demis Hassabis 以及人稱 AI 教父的 Geoffrey Hilton 在內,百多名人工智能行業領袖和專家發表聯署聲明。對 AI 可能導致人類滅絕的風險表達擔憂。他們將 AI 的風險與疫情和核戰並列,並強調全球應將其視為優先應對的事項。聽落似乎十分得人驚?大家係咪應該唔用 AI ? 各大 AI 公司應停止發展?

螢幕擷取畫面 2023-06-01 180134.png
▲ 上圖是 AI 「危如核戰」聯署信。

實際用意

其實,一眾行業大佬不是反對發展 AI,而係認為政府應該對人工智能公司及相關實驗室進行監管,就如製造飛機、汽車和藥品的行業需要監管一樣,是最基本的要求。


▲AI 真的很危險?AI 行業主動要求監管,是他們不再唯利是圖?或是真的感覺到沒有監管的人工智能會出事?收聽節目裡面,主持人討論 AI 安全是否真的有必要處理。按這裏有節目選用的圖片集及相關資料 LINK 。(用網頁或 Clubhouse App)。

此部份 Podcast 嚟自 Clubhouse 節目「輕鬆講科技」 。非公眾假期星期二及四,中午一點半,歡迎參加「輕鬆講科技」直播,舉手跟主持人聊天打氣。Clubhouse 亦支持 Web Replay 及直播功能,若果你部手機沒有安裝 Clubhouse 或者你正在使用電腦,都可以直接透過瀏覽器收聽直播及重温。點樣聽直播?立即安裝 Clubhouse 加入我哋嘅「輕鬆講科技」 House 就可以收到我哋開房嘅通知
 

最新新聞